fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המצליחים מפרגנים

רשת עיתוני עומר תקשורת חגגה 10 שנים באירוע בלתי נשכח במרכז האומנויות ומלון היוקרה אלמא בזכרון יעקב. מאות האורחים, שידעו לשלב ביזנס ופלז'ר, מגיבים:
נשף עומר תקשורת. צילום: דורון גולן

רשת עיתוני עומר תקשורת חגגה 10 שנים באירוע בלתי נשכח במרכז האומנויות ומלון היוקרה אלמא בזכרון יעקב. מאות האורחים, שידעו לשלב ביזנס ופלז'ר, מגיבים:

יוסי דואק, המשנה לראש העיר קרית ביאליק: "ערב מכובד ומכבד ברמה גבוהה, אשר משאיר בפה טעם של עוד. 'הד הקריות' הוכיח, כי הוא העיתון של הקריות זה עשרות שנים, השומר על קשר עם לקוחותיו. באופן אישי, נפגשתי עם עשרות אנשים מכובדים ונהניתי מהאווירה ומהמפגש. להוריד את הכובע בפני 'הד הקריות' וגילי גילת, המנהל, על עוד אירוע מוצלח, ולבעלים שלמה לונדון במילה אחת: 'תודה'; בשתי מילים: 'תודה רבה'; בשלוש מילים: 'אתם הגדולים מכולם'".

קרן ארביב, מעצבת פנים, "מומנט": "הכנס היה מהמם ומושקע ביותר. האוכל, ההופעות, האווירה, הלוקיישן. פשוט מושלם. התרגשתי מאוד כששלמה לונדון נאם, הדברים שאמר מאוד נגעו בי. הרגשתי אווירת משפחה, קרבה אמיתית, וזה כיף גדול להיות חלק ממשפחת 'עומר תקשורת'".

אירית רון, כללית רפואה משלימה: "נהנינו מאוד מערב המצליחים במלון אלמא. האירוח היה ברמה גבוהה, באווירה נהדרת, המופעים היו נעימים ומצחיקים. אין על עומר תקשורת ועל המסירות שלך, אתי פלדמן, לאורך שנים שהפכה לחברות נהדרת. מסרי את הערכתי לשלמה לונדון. תודה מקרב לב".

התכנסות. מלון אלמא בזכרון יעקב . צילום: דורון גולן
התכנסות. מלון אלמא בזכרון יעקב . צילום: דורון גולן

גלית וניר גלבוע: "תודה על אירוע מדהים. ידעתם להפתיע, לרגש ולחדש. תכנון וביצוע של ערב 'המצליחים' אינם דבר של מה בכך. נהנינו מהחשיבה, מהארגון ומהאוכל, הכל עד לפרטים הקטנים, מה שמראה על אכפתיות ומקצועיות כאחד, ועל כך אנו מודים לכם. שיחקתם אותה".

אורית ניר פרזס, מנהלת סניף חיפה של מטבחי דקור: "תודה שהוזמנו לערב מגוון ואיכותי, מושקע ומהנה. המקום מקסים ומורגשת ההשקעה מהלב והרצון לפרגן למפרסמים בעיתונים שלכם. אני, אישית, מאמינה שהמדיה הכתובה והדיגיטלית מביאות תוצאות מדהימות כשהן משולבות יחד".

רוקנרול על הבמה. צילום: דורון גולן
רוקנרול על הבמה. צילום: דורון גולן
פובה עשיר. צילום: דורון גולן
בופה עשיר. צילום: דורון גולן

שמעון אטיאס, ענק הווילונות: תודה רבה לעיתון 'הד הקריות' ולעומר תקשורת, על ערב מדהים במלון אלמא בזכרון יעקב ועל הפרגון בעיתון. נהנינו מאוד.

עוזי נסימי, מנכ"ל מועדון הכושר באלאנס: "היה ולאשתי ערב כיפי בטירוף. כל הכבוד לכם".

מוטי מרציאנו, גל נועם נדל"ן: "חשבתי לעצמי מה עוד אפשר להפתיע בכנסים, הרי הכל כבר היה והכל נעשה. אבל כמו בכל פעם מחדש, 'עומר תקשורת' הפתיעו עם ערב שכולו טוב. אוכל ואירוח כיד המלך. כולם הרגישו בבית וכל אחד ואחד הרגיש כאילו הוא אורח אישי של המנכ"ל והבעלים. תודה על הכל היה פשוט מושלם. המשיכו בעשייה המוצלחת והמובילה בתחום העיתונות המקומית. כל הכבוד!"

מאות מששתפים בכנס עומר לעסקים צילום: דורון גולן
מאות מששתפים בכנס עומר לעסקים צילום: דורון גולן
צילום: דורון גולן
צילום: דורון גולן

שלמה טולדנו‏, מנכ"ל רשת ביג אלקטריק: "רשת עומר תקשורת, חברת התקשורת הגדולה בישראל במדיה המקומית, ציינה עשור. כהרגלכם, היה אירוע מנצח, הודות לניהול מערכת יחסים ייחודית עם לקוחותיכם שמפרה את עסקינו בשיתופי פעולה עסקיים. בקיצור, אין דרך אחרת בעידן הזה לנהל תהליכים עסקיים מהסוג הזה. שלמה לונדון, ושאר המנהלים: גילי גילת, מיכל גילת, יניב מנוס, אתי פלדמן, אודי עטר וכל שאר שחקני הנשמה שמנהלים את הפעילות ביום-יום ב"הד הקריות", "צפון-1", "חדשות חדרה", "כל זכרון", "כל הפרדס", "ידיעות הגליל" ו"ידיעון עפולה".  בהזדמנות זו ברצוני להודות לכם, חברים יקרים, בשם עובדי ומנהלי רשת חנויות ביג אלקטריק על פועלכם הרב בחנויות הרשת במרוצת השנים.

יועצות הפרסום של עומר תקשורת
יועצות הפרסום של עומר תקשורת
צילום אדריאן הרבשטיין
צילום אדריאן הרבשטיין
צילום: אדריאן הרבשטיין
צילום: אדריאן הרבשטיין

אתי רוזנפלד, רוזנפלד נכסים: "ראשית פרגון ענק לערב מושקע ואיכותי. חשוב מזה, ברצוני לשבח אותך על היותך מקצועית וממוקדת מחד, ומאידך בעלת יחס אישי ולבבי לכל אחד ואחת. אין ספק שהדבר בלט באירוע, פשוט לא פסחת על אף אחד והיית במיטבך. שמחה כי בחרתי ב"הד הקריות" בכלל ובך בפרט. אבקש כי תעבירי את התרשמותי העמוקה והכנה לדורון גולן על נועם ההליכות והמקצועיות. מאישה שלא רצתה ו/או ידעה להצטלם, אני מככבת במדורים, ועל כך תודתי לו. אני בטוחה, כי מנהלי החברה יודעים איזה צוות מרשים ואיכותי קיים באמתחתם ומכאן ללא ספק הצלחתכם. שאפו ענק!"

יעקב מלכה, אלקטרו מנוע: "כרגיל וכבכל שנה, שלמה לונדון דואג לבעלי העסקים שייהנו ובכל שנה הוא מפתיע ברמה מאוד גבוהה. אני נהניתי מכל רגע. היה ערב מושלם. הכנס היה מושקע ביותר כמו תמיד. ההופעה של נדב אבוקסיס הייתה מצחיקה ביותר. האווירה, הלוקיישן עשו את שלהם, וכמובן, הצוות המהמם, בניצוחם של יניב מנוס ואורטל מכלוף, יצא מגדרו למען הצלחת הערב. שאפו ויישר כוח. מחכים לכנס הבא".

סייטל! צילום: דורון גולן
סייטל! צילום: דורון גולן
רמה גבוהה. כנס עומר לעסקים
רמה גבוהה. כנס עומר לעסקים

דניאל מזרחי, אופטיקה דניאל: "לפי כמות המוזמנים הגדולה של בעלי העסקים שהגיעו לכנס "המצליחים" של חדשות חדרה, כנראה שהמצליחים האמיתיים הם צוות עובדי העיתון. הייתה הרגשה חמימה ומשפחתית. נהנינו מאוד מהחברה, מהחוויה הקולינרית, צחקנו ממופע מעלף של נדב אבוקסיס ובסוף הערב פיזזנו לצלילי להקת "אטרף". בקיצור, היה ערב כיפי ומוצלח. מחכים למפגש הבא".

רחל וקנין, יועצת נדלן בכירה, "רילנד" פרדס חנה: "כבר שמעתי בעבר על הצלחתו של כנס לקוחות הזהב של עומר תקשורת. זו השנה הראשונה, שבה השתתפתי בכנס. הופתעתי. חוויה עסקית, קולינרית ומהנה. היה מהנה לפגוש מאות אנשים, בעלי עסקים מצליחים, שנכחו בכנס. החוויה הקולינרית שעומר תקשורת דאגה לה הייתה מלאה בטעמים. מלבד הקינוחים המתוקים שהיו ערבים לחך ושווים כל קלוריה שאכלתי, קינחנו את הערב במופע של נדב אבוקסיס. מופע שהעלה המון צחוק וחיוכים על הפנים. אין ספק שהיה ערב מהנה ומקסים. חזקו ואימצו. ולחיי המון שנים של עשייה מבורכת".

IMG_1157

חדשות, תעוזה, מקוריות. שלמה לונדון צילום: דורון גולן
חדשנות, תעוזה, מקוריות. שלמה לונדון צילום: דורון גולן

מיכל ויעקב גולן, רב בריח חדרה: "צוות "חדשות חדרה" המדהים, תודה על ערב מושלם ומהנה במיוחד. נהנינו מארוחת ערב מפנקת, סטנדאפ מעולה והופעה של להקה מקסימה. הרגשנו את המחשבה וההשקעה הגדולה בנו בכל רגע ורגע. תודה על היחס האישי והחם. כן ירבו מפגשים כאלה של אהבה ושמחה בלב ובנשמה".

דודי גודר, ברל'ה מיוזיק קלאב: "הוזמנתי בעבר לכנס של רשת עומר תקשורת, אולם זו הפעם הראשונה שהגעתי. האמת? הופתעתי הפתעה גדולה ביותר. המקום עצמו בלשון עממית: "פצצה". מעוצב בכבוד ובהדר מרשימים. ניכר היה שבעל הבית לא חסך ברצון לכבד לקוחותיו ולהודות להם בדרך זו על שיתוף הפעולה עם עיתוני רשת עומר תקשורת. האוכל והשתייה היו ברוחב לב וכיס. לא הכרתי כמעט איש  מהנוכחים, אך הודות לאורטל מכלוף ויניב מנוס, המארחים המקסימים, התוודעתי למספר בעלי עסקים איכותיים ומפתיעים מהאזור. על החלק האמנותי לא ארחיב, רק בשל קנאה מקצועית. אולם  מופעים מושלם. יש רק מקום אחד באזור של הופעות חיות, שאני מכיר, המתחרה בקושי רב באולם הנ"ל. אין ספק שהאירוע היה מכובד ומכבד והציב סטנדרט גבוה של מפגש עסקי מבורך באזור. לכנס הבא אגיע ללא היסוס".

על קיר המיתוג. ניר וגלית גלבוע צילום: אלכס הובר)
על קיר המיתוג. ניר וגלית גלבוע (צילום: אלכס הובר)
מינגלינג עסקי. פתיחת הכנס צילום דורון גולן
מינגלינג עסקי. פתיחת הכנס צילום דורון גולן
לצחוק כל הערב. נדב אבקסיס צילום: דורון גולן
לצחוק כל הערב. נדב אבקסיס צילום: דורון גולן

ליטל סרוסי, הפקת אירועים: "כנס משובח, שנוהל ביד רמה, תוכן אמנותי מקסים. שמחים על הזכות להשתתף באירוע כזה כזה".

שלומי וסלעית הרשקוביץ, "שלומי 2000 -סוכנות קיה בחדרה: האירוע היה מושקע ומושלם מעל המצופה. יישר כוח".

מירי ושרון מותהידה, מספרת שת"ל בפרדס חנה: "כנס עסקים מרשים ומהודר, חוויה עסקית מושלמת. חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר, ערב מהנה ומושקע מאוד. היה מענג לראות את מאות הלקוחות העסקיים, שלקחו חלק בערב הזה. תודות למנהל "חדשות חדרה" יניב מנוס ולאשת המכירות איילת לוי, אשר תרמו להצלחת הערב".

יודעים למנף את הקהילה עסקית. עומר תקשורת צילום: דורון גולן
יודעים למנף את הקהילה עסקית. עומר תקשורת צילום: דורון גולן
קהל איכותי. כנס עומר לעסקים צילום: דורון גולן
קהל איכותי. כנס עומר לעסקים צילום: דורון גולן
נשף עומר תקשורת. צילום: דורון גולן
צילום: דורון גולן
ערב מתוק. צילום: דורון גולן
ערב מתוק. צילום: דורון גולן

איציק וענת אטיאס, אור במיזוג, מעיין צבי: "היה ערב מושלם מכל הבחינות. חוויה עסקית מלאה. נהנינו לראות את מאות בעלי העסקים, שהגיעו והשקיעו מזמנם, ולא לחינם. יישר כוח, "עומר תקשורת". תודה מיוחדת לאשת המכירות המקצועית, איילת לוי".

רוני סודאי, חקירות פרטיות: "זכיתי לקחת חלק בכנס מרשים ולפגוש אנשים מכל קצווי הקשת העסקית. היה שווה בהחלט. והכל, הודות לזו המושכת בחוטים בדבקות ובנחישות, איילת לוי היקרה".

אביבה ברנר, עידן 2000, פרדס חנה: "לערב כזה קוראים שלמות! האווירה, האוכל והתוכנית. כל הכבוד לעומר תקשורת, ליניב מנוס ואיילת לוי".

מסיבה אל תוך הלילה. כנס עומר תקשורת. צילום: דורון גולן
מסיבה אל תוך הלילה. כנס עומר תקשורת. צילום: דורון גולן

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות