fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המחאה נגד מיזם השכרת הרכב החשמלי עלתה לשלב הוצאת אוויר מהצמיגים

קאר2גו מחוסר אוויר בקרית חיים. צילום: דורון גולן
קאר2גו מחוסר אוויר בקרית חיים. צילום: דורון גולן

ההתנגדויות למיזם השכרת הרכב החשמלי קאר2גו עברו משלב הדיבורים בעמודי הפייסבוק לשלב המעשים. אחד מרכבי חברת ההשכרה שחנה בקרית חיים, הושבת בסוף השבוע מפעילות לאחר שאלמונים הוציאו את האוויר משני הצמיגים האחוריים של הרכב.

ביום שישי בבוקר התגלה הרכב של החברה כששני הצמיגים האחוריים שלו שטוחים לחלוטין, ללא אוויר, באחת החניות הייעודיות לרכב זה. דיווח לחברה הגיע רק לאחר שאחד המנויים של החברה ניסה לנסוע ברכב אולם לאחר כמה מאות מטרים נאלץ לעצור ואז גילה את הנזק שנגרם לרכב. ביום ראשון שלחה החברה נציג שהחליף את הצמיגים. מדיווחים שהגיעו במהלך סוף השבוע עולה כי ברחבי חיפה כבר נצפו כמה רכבים של חברת ההשכרה כשלפחות אחד מהצמיגים ללא אוויר ונראה כי מדובר בסוג כלשהו של פעולת מחאה מחתרתית.

קאר2גו מחוסר אוויר בקרית חיים. צילום: דורון גולן
קאר2גו מחוסר אוויר בקרית חיים. צילום: דורון גולן

בתגובה למקרה נמסר מחברת קאר2גו: "מדובר במקרה ונדליזים חד פעמי שטופל בחומרה. הוגשה תלונה במשטרה ואנו פועלים לאיתור המזיקים, באמצעות מערכת הצילום העירונית. יחד עם זאת, מאז השקת המיזם לפני חודש וחצי בלבד, כבר למעלה מ-1000 נהגים תושבי העיר, אימצו את המיזם ופעילים באופן קבוע שירות. חשוב לציין שאנו מצליחים לשמור על חווית נהיגה ושירות ברמה גבוהה גם בזכות המשתמשים שדואגים להחזיר את הרכבים לאחר השימוש נקיים ומוקפדים ועל כך אנו מודים להם מאוד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות