fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המאמן חגג בעדלאידע, הקבוצה הובסה במגרש

מאמן בית"ר נהריה אבי סבג, נעדר ממשחק החוץ של קבוצתו שהפסידה 4:0 בחדרה, עקב התחייבותו לילדי האקדמיה לכדורגל מכבי נהריה שהשתתפו בעדלאידע. עוזרו מיכה שושן, שניהל את המשחק: "כמו שנראינו, גם אם אבי על הקווים לא בטוח שהתוצאה היתה אחרת"
אבי סבג
התנדב לאמן. אבי סבג (צילום: חג'ג' רחאל)

בית"ר נהריה ספגה תבוסה משפילה במשחק החוץ שלה נגד הפועל חדרה, 4:0, אבל הסיפור המרכזי היה היעדרותו של המאמן אבי סבג, ממפגש התחתית הלוהט הזה. הסיבה: העדלאידע. סבג, שעומד בראש האקדמיה לכדורגל מכבי נהריה, ליווה כ-200 מחניכי המועדון בצעדת העדלאידע שהתקיימה ביום שישי בצהריים ברחובות נהריה. בהיעדרו של סבג, מי שניהל את המשחק היה עוזרו, מיכה שושן.

סבג: "הנהלת הקבוצה ידעה מראש שהתאריך הזה הוא בעייתי מבחינתי, מאחר ויש לי התחייבות קודמת לילדי האקדמיה לכדורגל בראשותי. המשחק בחדרה אומנם היה חשוב, כמו כל משחק, אבל הוא לא היה קריטי שחרץ את גורל הקבוצה. הצטערתי לשמוע על התבוסה, אבל יש לקבוצה עוד משחקים שבהם יהיו לנו הזדמנויות לתקן את המצב".

בודד במערכה. עוזר המאמן של בית"ר נהריה מיכה שושן (צילום: שלומי גבאי, באדיבות אתר דאבל פס)
בודד במערכה. עוזר המאמן של בית"ר נהריה מיכה שושן (צילום: שלומי גבאי, באדיבות אתר דאבל פס)

שושן: "הבעיה לא היתה מי עומד על הקווים, כי כמו שנראינו, גם אם אבי סבג היה, לא בטוח שהתוצאה היתה אחרת. למרות שעשינו הכנה טובה וידענו כל פרט על כל שחקן של חדרה, השחקנים שלנו נעלמו במגרש. כל מה שניסינו, כולל שינויים שביצעתי תוך כדי המשחק, לא עזרו. אני מקווה שזו היתה מעידה חד-פעמית וכבר במשחק הקרוב נראה אחרת".

כבר באימון הראשון שלאחר התבוסה, כינס המאמן סבג את שחקניו ושוחח עמם על המצב. "אם תמשיכו לגלות חוסר אכפתיות ולא תתעוררו, המצב שלנו לא ישתפר. אתם חייבים להתעורר ומהר", הטיח סבג, "אתם צריכים להיות ממושמעים טקטית במגרש ולשחק עם לב ונשמה. רק ככה נוכל להישאר בליגה".

במחזור הקרוב מצפה לבית"ר נהריה עוד קרב תחתית חם, כשהיא תארח את איחוד בני מג'ד-אלכרום, בשישי, 12:30.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות