fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הלם בעפולה ובעמק כולו, בעקבות מותו של אלון דוד ז״ל,

נסחף עם הטרקטורון שלו במזג האוויר הסוער ביום שישי שעבר. הלוויתו של אלון התקיימה במוצאי שבת ורבים מתושבי עפולה והעמק הגיעו ללוות אותו בדרכו האחרונה.

הלם בעפולה ובעמק כולו, בעקבות מותו של אלון דוד ז״ל, שנסחף עם הטרקטורון שלו במזג האוויר הסוער ביום שישי שעבר. הלוויתו של אלון התקיימה במוצאי שבת, ורבים מתושבי עפולה והעמק הגיעו ללוות אותו בדרכו האחרונה.

חברים מספרים כי היה איש משפחה למופת, משוגע על טרקטורונים, שמדי סוף שבוע יצא עם קבוצה של חברים קרובים לרכב באזור העמק, כך היה גם בשישי שעבר. מזג האוויר הסוער לא הרתיע אותו, וגרם בסופו של דבר למותו.

טרגדיה. אלון דוד (צילום עצמי)

אלון דוד התגורר בעפולה עילית. הוא עסק בשיווק מוצרי קוסמטיקה, למד בבית הספר אורט בעפולה. החברים מספרים כי היה  אדם צנוע וענו,שאהב את החיים ואת משפחתו.
הטרקטורון (צילום עצמי)
הטרקטורון (צילום עצמי)
החבר ניב פייס ספד לו: ״אח יקר איבדנו אותך, איש יקר אבא למופת בעל משקיע ודואג. אהבנו לטייל ביחד בהרים בנחלים בשבילים בכל מקום רק שאתה היית מסכים לעבור בו, "בויו" אתה אח וחבר שלא נשכח אותך לעולם״.
החבר ארז שדו ספד לו ואמר: ״איבדנו חבר יקר שיצא לעשות מה שהוא הכי אהב לרכב על הRzr בשבילים ובדרכים, בהרים ובנחלים של ישראל. אלון דוד התהפך וטבע בנחל זועם!! כוחותיו לא הספיקו לו בשביל להציל את חייו״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות