fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הלם בנעמן: האלופה בסכנת הדחה

הפועל מילועוף מטה אשר/עכו הפסידה בביתה למכבי הוד השרון, 3:2, במשחק הראשון מבין שלושה בסדרת חצי הגמר.
יאבד את התואר? המאמן נועם כץ (צילום: דיויד סילברמן)

המסע של הפועל מילועוף מטה אשר/עכו בהגנה על תואר האליפות, ספג השבוע מכה קשה בכנף, כשהדאבליסטית בארבע השנים האחרונות הופתעה בביתה על ידי מכבי הוד השרון, והפסידה לה במשחק הראשון (הטוב מ-3) בסדרת חצי גמר אליפות המדינה.

האדומים, שהתייצבו לסדרה אחרי הפסד להפועל כפר סבא, הפסידו את המערכה הראשונה, 26:24, אבל התאוששו וניצחו את המערכה השנייה, 15:25 ואת המערכה השלישית, 18:25, בדרך למהפך, 1:2.
הקהל המקומי כבר חשב שהמשבר האדום חלף, אבל לאורחים מהוד השרון היו תוכניות אחרות. הם ניצחו את המערכה הרביעית, 21:25, והשלימו מהפך שני במשחק כשניצחו גם במערכה החמישית המכרעת, 12:15.

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: ז'יאן אורטיז – 20 נק', איליה גולדרין – 19 נק', סטס נביאדומסקי וגנדי סוקולוב – 15 נק' כ"א, אנדרי גבוזדב – 6 נק', אריאל כצנלסון – 2 נק'.

יאבד את התואר? המאמן נועם כץ (צילום: דיויד סילברמן)
יאבד את התואר? המאמן נועם כץ (צילום: דיויד סילברמן)

מאמן מטה אשר/עכו נועם כץ: "מכבי הוד השרון הציגה משחק מצוין. נצטרך לעשות את ההתאמות הנכונות כדי לנצח במפגש השני ולהחזיר את ההכרעה אלינו הביתה".

"בשלבים האלה, אין משחקים קלים" אמר קפטן מטה אשר/עכו גנדי סוקולוב, "אם אתה לא בא חד ומפוקס, אתה מקבל בראש, וזה בדיוק מה שקרה לנו היום. בסדרות האלה אסור לבצע טעויות, כי אין דרך חזרה ואין הזדמנות שנייה לתקן".

המשחק השני בסדרה יערך ביום ראשון (2.4) בהוד השרון. במטה אשר/עכו מקווים מאוד כי לא מדובר במשבר מתמשך ושהקבוצה תחזור לעצמה.

"למרות שמכבי הוד השרון קבוצה טובה ושאסור לזלזל באף יריבה, יהיה מביך להפסיד לקבוצה שסיימה במקום הרביעי בטבלה ועוד בשלב מוקדם", ציינו במטה אשר/עכו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות