fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הלך הגביע: נהריה הפסידה 90:74 להפועל ירושלים

. שחקני עירוני נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

עירוני נהריה רשמה אתמול (מוצ"ש) את אחד מההפסדים המביכים שלה העונה, כשהפסידה בעין שרה 90:74 להפועל ירושלים במסגרת שלב שמינית גבר גביע המדינה. למאמן אריק אלפסי וחבורתו, היה סיכוי יותר מטוב לתפוס את האלופה בתקופה לא טובה, אחרי שהודחה מאירופה ולנסות להדיח אותה גם מהגביע המקומי בדרך לרבע גמר.

כריס סמית' (צילום: אדריאן הרבשטיין)
דקות בכורה לכריס סמית' (צילום: אדריאן הרבשטיין)

בהתחלה זה היה נראה מדהים ומבטיח כשנהריה עלתה ליתרון 9:22 דקה וחצי לסיום רבע הראשון, כשהיא שוטפת את המגרש עם משחק התקפה יעיל מתחת סל של טיירון נאש וצליפות אופייניות של קורי וובסטר. אבל אז ירושלים שלפה את השפן בן-34 שלה יותם הלפרין ששינה את המשחק מקצה לקצה ועם 12 נק' ב-100% מהשדה, הוביל את ירושלים לריצת 0:20 וליתרון 22:29 (דקה 13). משחק ההגנה של נהריה המשיך להיות קטסטרופה והלפרין המשיך ללהוט עם עוד שלשה בדרך ליתרון 36:47 בסיום המחצית הראשונה.

מכונת נקודות, קורי וובסטר' (צילום: אדריאן הרבשטיין)
מכונת נקודות, קורי וובסטר' (צילום: אדריאן הרבשטיין)

המחצית השניה לא הייתה שונה במיוחד. ירושלים המשיכה לעשות ככל העולה הרוחה וההגנה של נהריה המשיכה לא לתפקד ובדקה ה-25 האלופה עלתה ליתרון שיא של 21 נק' 46:67 ממנו נהריה כבר הבינה שסיכוייה לחזור למשחק אפסו וירושלים שייטה כל הדרך לניצחון 74:90.

מאוכזבים. שחקני עירוני נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)
מאוכזבים. שחקני עירוני נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

קלעו לנהריה: קורי וובסטר 18 (6 אס'), טיירון נאש 15, אלכס יאנג 14, סטו דאגלאס 9, יהונתן שולדבראנד 7, איגור נסטרנקו 6, כריס סמית' 3, זיו בן צבי 2.

אריק אלפסי: "אנחנו צריכים להתסכל עלינו מבחינה הגנתית. אנחנו גם רכים וגם סף שבירה שממש לא אהבתי. אנחנו עובדים קשה באימונים לא כדי להראות יכולת כזאת. שחקנים של 20 אחוז מהשלוש קלעו ב-50 אחוז. לא שמרנו כמו שצריך ולא עזרנו אחד לשני בהגנה, יותר מדי סלים קלים. שיחקנו מאד רך עם יותם הלפרין ודיברנו על זה לפני שכן, הוא לא יכול לסיים מחצית עם 18 נקודות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות