fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הלוויה במקום ברית מילה: שלמה סאסי היה אמור להיות הסדנק של נכדו וטבע בים

ברית מילה בחצר משפחת סאסי צילום עצמי
ברית מילה בחצר משפחת סאסי צילום עצמי

.

שלמה סאסי, היה אמור להיות הסנדק של נכדו בברית מילה ביום שני האחרון, אך טבע בים שעות לפני כן בחוף הארגמן בנתניה. אבל כבד ירד על המשפחה.  ברית  המילה לא התקיימה וחלק מהאורחים שהיו כבר בדרכם לאירוע, עוד באותו הערב  השתתפו בהלוויה.  למחרת בעוד המשפחה יושבת שבעה התקיים בחצר הבית של משפחת סאסי, טקס הברית בנוכחות בני משפחה וחברים. את כסא הסנדק תפס במקומו, חברו מבית הכנסת דקר שם נהג לעיתים להתפלל.

שלמה סאסי צילום עצמי
שלמה סאסי צילום עצמי

סאסי, בן 61 היה גמלאי משטרה, לפני עשר שנים פרש מהימ"מ ועבד כנהג מונית בחברת מוניות ספיישל. בני משפחה מספרים כי סאסי התרגש מאד לקראת הברית. בבוקר האירוע הוא נסע לחוף הארגמן כדי לטבול ולטהר את עצמו בטבילה. בשעה 14:00 כשלא הגיע הביתה רעייתו מזל, חששה מאד לשלומו. סאסי טבע צפונית לחוף הארגמן מקום שאסור לרחצה. בני משפחתו עדיין לא מעכלים, איך אדם חסון ובריא כמוהו טבע בעת טבילה.

ירון שרת חתנו של שלמה ואבי התינוק החדש מספר: רעייתו צלצלה אליו והוא לא ענה. היא אמרה שלא מתאים לו לאחר, כי הוא מאד אחראי וזה גם לא יכול להיות שלא יענה לה בטלפון.  יחד עם בנה ציון הם יצאו לחפש אותו בחוף הארגמן. במקביל כבר  דווח באינטרנט  על מקרה טביעה של גבר בן 50 בחוף ארגמן. חששתי שזה הוא ונסעתי גם אני במהירות לים לחפש את שלמה. בשעה 14:30 התקשר אלינו שוטר וביקש לבוא לבית החולים לניאדו כדי לזהות את גופתו של שלמה".

 

ברית מילה בחצר משפחת סאסי צילום עצמי
ברית מילה בחצר משפחת סאסי צילום עצמי

רעייתו מזל: "שלמה היה איש בריא וחסון שאהב ללכת ולהתרחץ בים. באותו יום הוא התרגש מאד לקראת הברית בה היה אמור להיות הסנדק, עשה הכנות קפדניות והלך לטבול את עצמו בים כדי להגיע לברית טהור. שלמה זכה לדעת שיש לו נכד זכר אחרי שתי נכדות אך הוא לא זכה ליהנות ממנו. הוא גם לא יזכה להיות נוכח בחתונה של בנו ציון שאמור להינשא בחודש אוקטובר".

 

מוטי חברו הקרוב: "שירתנו ביחד 30 שנה. שלמה היה אחראי לוגיסטיקה ונהג לוחם וממקימי היחידה בה שרת מעל 40 שנה. אנחנו כינינו אותו בשם פאפי על משקל סאסי. הוא היה סוג של אבא לכולנו, איש של חסד ונתינה ותמיד מלא שמחת חיים".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות