fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכוכבים של נתנאל הררי

הפועל שלטל כרמיאל חוללה סנסציה בליגת החופים של ישראל לאחר שהדיחה בשלב רבע הגמר את ראש העין (2:4) והעפילה, לראשונה, לחצי הגמר. על ההישג חתום אדם אחד: נתנאל הררי
נוגעים בכוכב. שחקני כרמיאל מודים למדג'אר על ההעפלה לחצי הגמר (צילום: אופיר זגורי)

הוא לא הבקיע אף שער. הוא לא בישל וגם לא היה מעורב בשום מהלך לגול. הוא לא התעופף על החול ולא חילץ כדורים מרגלי היריב כדי שקבוצתו לא תספוג שערים. אבל הוא בהחלט חתום על המהלך הגדול של העונה, שבזכותו הפועל שלטל כרמיאל חוללה את אחת ההפתעות הגדולות בליגת החופים של ישראל, כשהעפילה לראשונה בתולדותיה לחצי הגמר אחרי ניצחון מדהים על ראש העין, 2:4. קוראים לו: נתנאל הררי, והוא הבעלים של קבוצת הכדורגל חופים של כרמיאל.

כרמיאל, יש לציין, לא הרשימה במיוחד בשלב הבתים, אותו סיימה במקום הרביעי עם מאזן של 2 ניצחונות ו-3 הפסדים. גם בשלב רבע הגמר, לא רבים נתנו לה סיכוי, כשהיריבה ממול היתה קבוצת ראש העין, שסיימה את שלב הבתים כשהיא במקום הראשון וגם נהנית מתקציב שגבוה כמעט פי 2 מזה של כרמיאל.

השחקן הטוב בעולם מככב במדי כרמיאל. מדג'אר סרויה בפעולה (צילום: m.b.a.)
השחקן הטוב בעולם מככב במדי כרמיאל. מדג'אר סרויה בפעולה (צילום: m.b.a.)

מה עוד, שכרמיאל גם איבדה את מלך השערים שלה, שרון גורמזנו, שחתם בשורות הפועל אשקלון מליגת העל.

אלא, שמהלך מבריק אחד של הבעלים: נתנאל הררי ועוזרו עומרי דרור, עשה את ההבדל. השניים הנחיתו בסוף השבוע שעבר את 2 שחקני נבחרת פורטוגל וקבוצת ספורטינג ליסבון בכדורגל חופים: מאדג'ר סרויה ודוארטה ויואו.

מאדג'ר, קפטן נבחרת פורטוגל, נחשב כיום לשחקן הכדורגל חופים הטוב בעולם. בעבר, זכה פעמיים באליפות העולם ו-5 פעמים באליפות אירופה. בעונת 2016, העניק לו האיגוד הבינלאומי של כדורגל חופים, חולצה מיוחדת עם הספרה 1000, לרגל הישג יוצא דופן של כיבוש 1000 שערים בקריירה.

נוגעים בכוכב. שחקני כרמיאל מודים למדג'אר על ההעפלה לחצי הגמר (צילום: אופיר זגורי)
נוגעים בכוכב. שחקני כרמיאל מודים למדג'אר על ההעפלה לחצי הגמר (צילום: אופיר זגורי)

הררי: "האמת, היה לנו מזל גדול להביא אותו. המאמן שלנו נמרוד קוסטיקה, שלח לו הודעה בפייסבוק והוא ענה. המשא ומתן אתו היה קצר ואני מאושר שהצלחנו להביא אלינו שחקן ברמתו. אני גם מודה למנכ"ל הקבוצה עומרי דרור, שדאג לסידורי ההגעה והטיסה".

גם עומרי דרור, יד ימינו של הררי, היה נלהב ונרגש: "הבאנו לפה שחקן אגדה". ואכן, עד מהרה הפכה האגדה לסיפור הצלחה מציאותי וכבר בדקה ה-2, כבש הכוכב הפורטוגלי את שער הבכורה שלו בישראל והעלה את כרמיאל ליתרון, 0:1. בדקה ה-4 הדף השוער גסטון מזרחה כדור עונשין, אך דקה לאחר מכן הוא ספג וראש העין השוותה ל-1:1. בדקה ה-18 שלח מאדג'ר כדור יעף מדויק למשקוף ופנימה, והחזיר לכרמיאל את היתרון, 1:2. בדקה ה-24, איזנה ראש העין בשנית, 2:2. בדקה ה-27, עלתה כרמיאל ליתרון בפעם השלישית במשחק. ויטלי גנון הוציא כדור חוץ מדויק לעומר הלוי, שהקדים את השוער ושחקן הגנה יריב ונגח לרשת, 2:3 . ראש העין נלחצה ולחצה, בעוד כרמיאל בעיקר התגוננה. בדקה האחרונה חתמה כרמיאל את ניצחונה. עומר הלוי בישל לאחיו, דור הלוי, שבחצי סיבוב הרשית פנימה, 2:4.

סלפי עם כוכבים. שחקני כרמיאל חוגגים על החול את עלייתם לחצי הגמר (צילום: אופיר זגורי)
סלפי עם כוכבים. שחקני כרמיאל חוגגים על החול את עלייתם לחצי הגמר (צילום: אופיר זגורי)

המאמן נמרוד קוסטיקה: "הניצחון הכי גדול שלי בכדורגל חופים היה להביא שחקן ברמתו של מאדג'ר לישראל. מעבר לזה, כולם פה נתנו משחק הקרבה יוצא מן הכלל. השוער גסטון מזרחה היה ענק".

מאדג'ר: "אני שמח להגיע לישראל ושמחתי עוד יותר שעזרתי לכרמיאל לעלות לחצי הגמר. התקבלתי בחמימות רבה ולמרות הזמן הקצר שלי בארץ אני כבר מרגיש פה כמו בן משפחה".

לצערה של כרמיאל, מאדג'ר כבר עזב את ישראל, שכן בסוף השבוע הקרוב הוא צפוי להשתתף במדי נבחרת פורטוגל במשחקי המונדיאליטו – מונדיאל כדורגל חופים.

בחצי הגמר מצפה לכרמיאל מכשול כמעט בלתי עביר בדמות אלופת השנתיים האחרונות, כפר קאסם.

למען הבן. הררי ודרור עם אלי וספיר סולומון (צילום: סטראבו)
למען הבן. הררי ודרור עם אלי וספיר סולומון (צילום: סטראבו)

מי שעוד ייעדר מחצי הגמר הוא המאמן נמרוד קוסטיקה, שמשמש כעוזר מאמן במכבי פ"ת, ונמצא בימים אלה במחנה אימונים בחו"ל.

חצי הגמר נגד כפר קאסם ייערך היום (שישי) בשעה 13:00, ויועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט.

הררי: "בעצם ההגעה שלנו לחצי הגמר, עמדנו במטרה שהצבנו לעצמנו בתחילת הטורניר. שמנו את כרמיאל על המפה וכולם מדברים על ההישג שלנו. אני אישית, זכיתי לפרגונים מכל עבר וזה ממש כיף. לגבי חצי הגמר, יחסי הכוחות ברורים, אבל נתמודד עם הכלים שיש לנו. יש לנו אומנם סגל קצר, אבל כל הלחץ על כפר קאסם. נבוא משוחררים וננסה להפתיע".

לפני משחק רבע הגמר, התקיים הטקס המסורתי לזכרו של הנער דניאל סולומון ז"ל. במהלך הטקס, העניק הררי לאב, אלי ולבת, ספיר, מגן הוקרה המנציח את יקירם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות