fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היערכות לקראת הלוויתו של פינקי זוארץ

הבוקר (ראשון) התקיימה ישיבת מטה המועצה, ההנהלה, בעלי תפקידים, נציגי משטרה, ראשי רשויות מהאזור וכוחות הביטחון, בנוגע לסידורי הלווייתו של זוארץ
פינקי זוארץ. צילום: מועצת בנימינה גבעת עדה
פינקי זוארץ. צילום: מועצת בנימינה גבעת עדה

יממה לאחר מותו של אל"מ (מיל.) פנחס (פינקי) זוארץ, ראש מועצת בנימינה גבעת עדה, מדום לב במהלך חופשה משפחתית בויאטנם, נערכים כעת להבאת גופתו ארצה.טרם פורסם מועד ההלוויה.

מועצת בנימינה גבעת עדה התכנסה אמש לישיבה מיוחדת, ובה הודיע היועץ המשפטי למועצה כי למשך החודשיים הקרובים יהיה ממלא מקומו של זוארץ, חבר סיעתו עופר צדקה, ראש המועצה לכל דבר ועניין.

הבוקר (ראשון) התקיימה ישיבת מטה המועצה, ההנהלה, בעלי תפקידים, נציגי משטרה, ראשי רשויות מהאזור וכוחות הביטחון, בנושא סידורי הלווייתו של זוארץ.

"אנו נערכים להבאתו של פינקי הביתה בסיוע משרד החוץ והשגרירות. מועד הלווייתו יפורסם בהמשך. במהלך הבוקר הנהלת המועצה נפגשת עם עובדי הרשות לצורך עדכון. עם החזרה ללימודים ביום רביעי הקרוב נערכת מחלקת החינוך, רווחה וקהילה לשיח ותמיכה בבני הנוער ותלמידי מוסדות החינוך, שהיו מקור גאווה והשראה לפינקי. תודה לקהילת בנימינה-גבעת עדה, על ההבנה, התמיכה והחיבוק".

המושבות והאזור הוכו בהלם ממותו הפתאומי של ראש המועצה במהלך שלוש וחצי השנים האחרונות, ותגובות רבות של הלם וצער הציפו את הרשת ואת הרחוב, חלקם מאנשים שדיברו והתכתבו עם זוארץ ממש עד הרגע האחרון.

זוארץ, יליד 1964, היה בן 52 במותו, הותיר אישה וארבעה ילדים. זוארץ השתחרר משירות צבאי ב-2010, ובין שלל תפקידיו בצבא היא מפקד גדוד 101 בצנחנים, מפקד עוצבת שועלי מרום ומפקד החטיבה הדרומית בעזה, נפצע ב-2004 מפיצוץ מטען חבלה במהלך תפקידו, וכף רגלו נקטעה כתוצאה מכך. כראש מועצת בנימינה גבעת עדה קידם זוארץ והבליט את נושא החינוך, ובתקופתו זכתה בנימינה גבעת עדה בפרס החינוך הארצי, לראשונה בתולדותיה. זוארץ קידם את פרויקט ההתחדשות העירונית ברמת חן ופרויקטים נוספים של בינוי ושיקום תשתיות, כגון הרחבת אזור התעשייה רכבת וחנוכת מבנה המתנ"ס בגבעת עדה, השקיע בביטחון הציבור במושבות ובפרויקטים של תרבות ושיקום הסביבה.

פינקי זוארץ. צילום: דוברות מועצת בנימינה גבעת עדה
פינקי זוארץ. צילום: דוברות מועצת בנימינה גבעת עדה

חברת המועצה מסיעת "בשביל המושבות" באופוזיציה, אפרת מזרחי, הביעה הבוקר צער רב על מותו של זוארץ: "פינקי היה איש יקר שחסרונו יורגש לזמן ארוך. הוא משאיר אחריו לדורות הבאים חותם של עשייה מיוחדת במינה. גם ברגעים שהייתה בינינו מחלוקת, פינקי ואני תמיד דיברנו ופעלנו מתוך כבוד הדדי. אני נפרדת ממנו בהצדעה, מאוד עצובה ומשתתפת בצער המשפחה".

ראש מועצת זכרון יעקב, זיו דשא, כתב אמש: "בשם המועצה המקומית זכרון יעקב, נבחריה, עובדיה ותושביה מחזקים את תושבי המושבות בנימינה וגבעת עדה עם מותו הפתאומי של ראש המועצה אל"מ משנה פינקי זוארץ. פינקי היה חבר, לוחם, ואיש ציבור שראה בתפקידו שליחות. פינקי היה  שותף מוביל לעשיה במרחב מושבות הברון. משתתפים בצער המשפחה ותושבי המושבות. יהי זכרו ברוך".

פינקי זוארץ. צילום: מועצת בנימינה גבעת עדה
פינקי זוארץ. צילום: מועצת בנימינה גבעת עדה

ממועצת פרדס חנה כרכור נמסר: "מועצת פרדס חנה כרכור העומד בראשה ותושביה משתתפים בצער ובכאב משפחת זוארץ ותושבי בנימינה גבעת עדה על מותו הפתאומי של אל"מ (במיל) פינקי זוארץ. זוארץ ראש מועצה, לוחם, מלח הארץ, איש ערכים ועשייה תרם רבות למדינה ולאזורנו כאיש ציבור פעיל ומסור. ליבנו עם המשפחה. יהי זכרו ברוך".

ממועצה אזורית חוף הכרמל נמסר: "המועצה משתתפת בצער המשפחה על פטירתו בטרם עת של אל"מ פינקי זוארץ – ראש מועצת בנימינה גבעת עדה. הלך מאיתנו חבר יקר, איש עשיה אשר ביחד היינו שותפים לתהליכי הקיימות לשותפות אזורית ועוד מגוון רב של פעילויות למען תושבי האזור".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות