fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היעד: 215 ק"מ ו-215 אלף שקלים

קבלו את "משוגעי הר לעמק" מהקריות שישתתפו בעוד כחודש וחצי במרתון מפרך. המטרה: גיוס כספים לצורך הגשמת חלומות של ילדים, החולים במחלות קשות
קבוצת משוגעי הר לעמק מתכוננים לרימת מרתון (צילום: דורון גולן)
קבוצת משוגעי הר לעמק מתכוננים לרימת מרתון (צילום: דורון גולן)

1000 שקלים עבור כל קילומטר של ריצה – זה הסכום אותו מקווה להשיג קבוצה של רצים מהקריות שתתמודד במירוץ המרתון "הר לעמק" שאורכו הכולל מגיע ל-215 קילומטרים מפרכים שמשתרעים מתל חי ועד לתימרת.

קבוצת משוגעי הר לעמק מתכוננים לרימת מרתון (צילום: דורון גולן)
"החלטנו לאחד כוחות ולרוץ כקבוצה מגובשת". "משוגעי הר לעמק" (צילום: דורון גולן)

בקבוצה יש 10 חברים, כאשר שמונה מתוכם ירוצו את המרתון בסגנון של מרוץ שליחים, כל אחד ירוץ 10 קילומטרים ויוחלף על ידי רץ אחר וכך הלאה, ושני חברים שיצטרפו כמלווים. כל החברים בקבוצה כבר השתתפו במרתונים שונים והפעם הם החליטו לאחד כוחות וליצור קבוצה אחת שרצה למען מטרה מוגדרת: איסוף כספים לעמותת "הגשם משאלה (make a wish) שמגשימה חלומות לילדים שחולים במחלה מסכנת חיים. חברי הקבוצה מקווים להגיע לסכום כולל של תרומות של 215 אלף שקלים, והם כבר החלו במסע תרומות בין החברים ומקומות העבודה שלהם.

קבוצת משוגעי הר לעמק מתכוננים לריצת מרתון (צילום: דורון גולן)
קבוצת משוגעי הר לעמק מתכוננים לריצת מרתון (צילום: דורון גולן)

חברי הקבוצה הם: רז משה מקרית ביאליק, צביקה הרניק מקרית ביאליק, גדי וריקי גולדגלס מקרית מוצקין, אלי כהן מקרית חיים, דורית הרץ מקרית חיים, קובי גטניו ממצפה עדי, אסף אזאצי מקרית ביאליק, יואב הופמן מכפר ביאליק וניצן וינפלד מקרית ביאליק.

"אנחנו מכירים האחד את השני מתחום הריצה, כי כולנו עוסקים בזה ומשתתפים בתחרויות ריצה", הם מספרים, "הפעם החלטנו לאחד כוחות ולרוץ כקבוצה מגובשת מתוך מטרה לגייס כספים עבור הילדים".

חברי הקבוצה מכנים את עצמם "משוגעי הר לעמק", ובימים אלו הם מתאמנים לקראת המרוץ המפרך שיתקיים בעוד כחודש וחצי.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות