fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היסטוריה בעין שרה: עירוני נהריה בליגת האלופות של פיב"א

ערן אסנטי צילום אדריאן הרבשטיין
ערן אסנטי צילום אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה רשמה הערב (חמישי) היסטוריה כשהעפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א, לאחר שניצחה פעמיים את אלופת בלרוס טסמוקי מינסק, 66:70 במשחק הראשון בבלרוס לפני יומיים והערב במשחק הגומלין בעין שרה 67:71.

קלעו לנהריה: גילברט בראון 18 נק' (9 כ"ח, 5 אס'), יינסי גייטס 14 נק', טיירון נאש 10 נק', יהונתן שולדבראנד וניק פאוסט 9 נק' כ"א, ניב ברקוביץ', מרקיז טיג וסטו דאגלאס 3 נק' כ"א, איגור נסטרנקו 2 נק'.

ערן אסנטי צילום אדריאן הרבשטיין
ערן אסנטי בדרך לסל (צילום: אדריאן הרבשטיין)

לנהריה מחכה בית קשה במיוחד עם קבוצות בכירות באירופה, חלקן בעלות עבר ביורוליג. נהריה הורגלה לבית א' יחד עם סקיליינרס פרנקפורט (גרמניה), אריס סלוניקי (יוון), אורהוס באקן ברס (דנמרק), נימברוק (צ'כיה), הליוס דומז'אלה (סלובניה), בנביט (טורקיה), מונאקו (צרפת).

לוח המשחקים: 18.10 – בנביט (בית), 26.10 – נימברוק (חוץ), 2.11 – אריס סלוניקי (בית), 9.11 – מנאקו (חוץ), 15.11 – דומז'אלה (בית), 23.11 – באקן ברס (חוץ), 29.11 – פרנקפורט (בית), 6.12 – בנביט (חוץ), 13.12 – נימברוק (בית), 20.12 – אריס סלוניקי (חוץ), 3.1.17 – מונאקו (בית), 10.1 – דומז'אלה (חוץ), 17.1 – באקן ברס (בית), 25.1 – פרנקפורט (חוץ).

יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי: "הרבה אנשים עדיין לא מודעים להשיג הזה. עברנו קבוצה מאד קשה שהיא אלופת בלרוס 8 שנים ברציפות. עלינו בזכות שהקבוצה באמת הוכיחה את עצמה. יש עדיין דברים לתקן ולשפר וצריף לעשות איזה שינוי. בסך הכל ההישג הוא גדול. הליגה הזאת הולכת להיות מאד יוקרתית ואני חושב שהבאנו כבוד לנהריה ולמדינת ישראל וזה כיף, זה סיפוק גדול אחרי עבודה כל-כך קשה ומאומצת".

עירוני נהריה צילום אדריאן הרבשטיין
שחקני הקבוצה חוגגים בסיום (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מאמן הקבוצה אריק אלפסי: "זאת היסטוריה למועדון הזה להיות בליגת האליפות, זאת ליגה מאד קשה ויש לנו בית של קבוצות עם עבר ביורוליג. בשלב הזה של העונה אני עדיין לא מרוצה ממה שאנחנו רואים פה אבל זאת היסטוריה גדולה למועדון. זאת פעם ראשונה למועדון הזה ולשחקנים האלה ביחד במסגרת כזאת ואני מקווה מאד שתהיה חוויה לקהל שלנו".

ניב ברקוביץ': "אירופה הייתה המטרה הראשונה שלנו בעונה. התמקדנו רק בזה ולא דיברנו בכלל על הליגה. הצבנו לנו מטרה לעלות לליגת האלופות ועמדנו בה וכולם נותנים לנו את כל התמיכה. יש לנו בית מאד אטרקטיבי עם קבוצות מאד קשות ועדיין לא התחלנו להתעסק בזה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות