fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הילדים" של אתא עמדו במשימה"

קבוצת הגברים בכדורעף של עירוני קרית אתא סיימה ביום ראשון את העונה הסדירה במקום השני בליגה ובכך הבטיחה את עלייתה לפלייאוף העליון. הישג ענק לחניכיו של המאמן המיתולוגי אבי הולצמן

בגיל 72 ממשיך אבי הולצמן להוביל את עירוני קרית אתא להישגים. רק לפני עשרה חודשים זכה מאמן הכדורעף המיתולוגי להוביל את הקבוצה לאליפות הליגה הארצית ולעלייה לליגה הלאומית. צריך לזכור שהקבוצה התפרקה לפני ארבע שנים והתחילה מאפס. אחרי שהבטיח את העלייה לליגה הלאומית כיוון הולצמן, כהרגלו, הכי גבוה: "תן לי שנה שנתיים לחשל את הצעירים בלאומית ונעלה לליגת העל. ושם אלוהים גדול". כשהולצמן דיבר על צעירים הוא התכוון לילדים, בוא נדייק – נערים בגיל 15~16, שגדלו מאז בשנה.

avi 01
הישג גדול. עירוני קרית אתא (צילום: איסר רביץ)

לפני תחילת העונה בליגה הלאומית שמה הקבוצה לעצמה מטרה – להגיע לפלייאוף העליון ולחשל את הנערים. זה התחיל רע עם מאזן של ניצחון בודד וחמישה הפסדים. אבל מכאן חל שיפור ענק בקבוצה. עד סוף הסיבוב הראשון המאזן של אתא עמד על שלושה נצחונות וחמישה הפסדים. בסיבוב השני "הילדים", בעזרת הוותיקים: גיא הולצמן, ישראל רחום, אבי רוזנבלום, גיל הרר, שי גוליק ואחרים נתנו הצגות וסיימו את הסיבוב במאזן 2:6.

ביום ראשון יצאה אתא למשחק חוץ נגד אליצור כפר סבא. חניכיו של אבי הולצמן הפגינו יכולת גבוהה וניצחו 3:1 (25:20, 19:25, 25:22, 25:23). בשורות אתא הצטיינו אבי רוזנבלום ושי גוליק. בעקבות הניצחון המשכנע סיימה אתא את הליגה הסדירה במקום השני המכובד ועמדה במשימה בגדול – עלייה לפלייאוף העליון.

ataaf 01
הצטיין באתא. אבי רוזנברג (צילום: איסר רביץ)

הפלייאוף העליון יחל בסוף החודש בהשתתפות שמונה קבוצות, ארבע הראשונות במחוז צפון של הליגה הלאומית וארבע הראשונות במחוז דרום. סיבוב ליגה אחד של שבעה משחקים ובשל דרוגה הגבוה של אתא היא תשחק בביתה ארבעה משחקים ותצא לשלושה משחקי חוץ. אחרי שהמטרה הושגה תפעל הקבוצה להשגת המטרה השנייה – חישול השחקנים הצעירים לקראת העונה הבאה, לפיכך רוב הזמן השחקנים הצעירים ישחקו. המיקום הסופי ממש לא חשוב והפרדוקס הוא שאין לאתא שום רצון לסיים את העונה במקום הראשון, כדי לא לעלות בטעות לליגת העל. זה מוקדם מדי. קודם שהצעירים יתחשלו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות