fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"היכולת שלנו היא לחזות צעד אחד קדימה את שוק הנדל"ן בענף הפרסום"

"לפרסום בעיתונות המודפסת יש את הכוח הכלכלי ומחולל השינוי גם בימים שרשת הפייסבוק הפכה לאופיום להמונים", אומר ארז הרוש, הבעלים של חברת הפרסום אול מארקט, "הדיגיטל זו פעילות משלימה. בעיתונות המודפסת יש תגובות יותר איכותיות"
ניצב מול אתגרים רבים. ארז הרוש צילום: לאון טקאצ'
ניצב מול אתגרים רבים. ארז הרוש צילום: לאון טקאצ'

הפרסומאי ארז הרוש, הבעלים של חברת הפרסום והמדיה אול מארקט, הוא האיש שעומד מאחורי הקמפיינים הגדולים של ענף הנדל"ן. המשרד אחראי לפרסומים של יותר מ-1500 דירות בכל רחבי הארץ. עם לקוחותיו נמנות החברות המובילות בשוק, ביניהן: חברת אחים שגרוואי, שובל הנדסה, כפיר נדל"ן, קבוצת אבני דרך, חנן מור, חברת נעם סהר, אשגב שיווק פרויקטים ויזמות- מוטי אשגב ועוד.

הרוש, בן 38, נשוי לרעות ואב לתאומים, ליאון ומיקה, בני 4, מתגורר עם משפחתו בשכונת גבעת טל בקרית אתא. לפני כ-13 שנה הקים את אול מארקט, הנחשבת כיום לאחת מחברות הפרסום הגדולות בצפון.  הרוש מצליח לעשות את הבלתי ייאמן. בארבע השנים האחרונות, חברת אול מארקט מובילה ברכש מדיה, ועדיין, אחרי ניסיון רב שנים, הרוש אומר שכשקמפיין עולה לאוויר הוא מתרגש כמו לידה מחדש.

עברו למגזין בית + של הד הקריות

ניצב מול אתגרים רבים. ארז הרוש צילום: לאון טקאצ'
ניצב מול אתגרים רבים. ארז הרוש (צילום: לאון טקאצ')

שנת 2015, היתה שנה מעניינת בענף הפרסום. הדיגיטל המשיך לנגוס בתקציבים, אבל הרוש אימץ אג'נדה מקצועית ולא נכנע לתכתיבי השוק הקיימים. דוגמה מובהקת לכך ניתן היה לראות לפני כמה חודשים. מודעת קריאייטיב שפורסמה בעיתון "הד הקריות" בישרה על מכירת טאבלט ב-10 שקלים לרגל השקה של חנות חדשה למוצרי חשמל. התור הארוך של הרוכשים מכל אזור הצפון שהשתרך בשערי החנות הוכיח, כי לפרסום בעיתונות המודפסת יש את הכוח הכלכלי ומחולל השינוי גם בימים שרשת הפייסבוק הפכה לאופיום להמונים.

בענף הנדל"ן ניצב הרוש מול אתגרים רבים, בעיקר כאלה התלויים ברפורמות של הממשלה החדשה. הרוש: "שנת 2015 הציבה אתגרים בענף הפרסום בנדל"ן כמו תוכנית 'מחיר למשתכן', כשהשוק נמצא בהיערכות חדשה. המטרה של היזם לייצר גלגל מבחינת החזר ההשקעה. אנחנו נערכים ביחד עם הלקוחות לתוכניות החדשות. אנו חיים את שוק הנדל"ן ויוצרים עבור הלקוח עבודה פרסומית מושלמת. היזמים מטבעם רואים את תהליך התכנון קדימה, התפקיד שלנו הוא לבנות מותג, מהשלב של רכישת הקרקע עד שמשרד הפרסום נכנס לשוק ועורך מחקר, למידת השוק, בידול ממתחרים, חוזקות וניהול הזדמנויות. היכולת שלנו היא לחזות צעד אחד קדימה את שוק הנדל"ן בענף הפרסום, לדעת לנתח את השוק ביחס לצרכים של הלקוחות וביחס ללקוחות ולקהל היעד".

משתדלים להציג מציאות

על אף ההדמיות היפות ובעלות הערך שמופצות בענף, הרוש אומר, כי משרדו משתדל להציג את המציאות ולא ליצור דיסוננס בין התכנון למוצר הסופי.

הרוש: "בתחילת הדרך פרויקטים יוצרים סיפור והמשכיות וההשקעה הגדולה היא בקריאייטיב. ברגע שקמפיין עולה לאוויר אנו בודקים את הדופק ואת הפידבק של קהל היעד". לדבריו, למרות החידושים הטכנולוגיים, הפרסום בעיתונות המודפסת עדיין מוגדר כמשפיע הגדול לסגירת עסקאות. "הדיגיטל זו פעילות משלימה. אם מנתחים את התוצאות, בעיתונות המודפסת יש תגובות יותר איכותיות עם אחוז המרה יותר גבוה. העיתונות הכתובה מספקת אחוז המרה של 50-60 אחוז בפגישות וגם בסגירות עסקאות. בדיגיטל המצב הפוך. אחוז ההמרות קטן ביחס ללידים שמתקבלים, לכן אין נוסחה של עלות מול תועלת".

אופנה ונדל"ן

אחד הקמפיינים הזכורים לטובה של הרוש היה בקדימה צורן. חברת נדל"ן ששכרה את שירותיו הציעה פרויקט למגורים היקר ב-150 אלף שקלים מהמתחרים. למרות זאת השפה והאחידות בפרסום הצליחו למכור את כל הדירות על אף שהפרויקט היה יקר.

הרוש: "מאז שגינדי פרץ את הגבולות של עולם הנדל"ן עם השקות וטשטש הגבולות בין אופנה לנדל"ן האפשרויות של משרדי הפרסום גדלו. כשיש מותג חזק הקהל יוצא מהאדישות ומעורר השראה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות