fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הייתי מצפה ליד הרבה יותר קשה מהמשטרה"

יונה יהב (צילום: אירוע בקליק)
יונה יהב (צילום: אירוע בקליק)

ראש עיריית חיפה יונה יהב, עצר לרגע במטה הבחירות שלו בבית בירם והתייחס לשאלות העיתונאים לגבי מתקפת הסייבר שפקדה את מטהו בשעות הבוקר.

"הסתובבתי כל היום במרחבי העיר חיפה, זכיתי בהרבה מאוד אהבה ואני משוכנע שהאהבה הזו תבוא לידי ביטוי בקלפי, למרות העובדה שגורמים עלומים השתלטו על המרחב", אמר יהב. "עברנו כאן מתקפת סייבר קשה שמעולם לא חווינו במערכות בחירות בחיפה, אבל כמי שהתנסה בהרבה מאוד משברים וידע לפתור אותם, גם את המשבר הזה פתרנו מהר מאוד ויצאנו לדרך. גורמים מאוד קיצוניים מבקשים להשתלט על המרחב הציבורי של העיר חיפה ולשנות את מגוון החיים שלנו, להפוך אותם לקיצוניים ולשבור את האיזונים המאוד מיוחדים שהפכו את חיפה למעבדה בינלאומית ומלמדים איך לחיות אחד עם השני ואף אחד לא יהרוס את זה".

יהב התייחס גם לעובדה שלמרות שבשבועות האחרונים הפייסבוק היה מלא בחומרי הסתה חמורים נגדו, המשטרה לא עשתה די כדי לעצור את המסיתים. "הייתי מצפה ליד הרבה יותר קשה מהמשטרה גם נגד ההתנהגויות בפייסבוק", אמר יהב. "מערכת הבחירות כזו לא חווינו אף פעם בחיפה והיא לא מתאימה לחיפה, עיר סולידית עיר שיודעים להעריך אחד את השני גם אם לא מסכימים לו. אני אחזיר עטרה ליושנה ונסלק את כל הכוחות הקיצוניים וזו תהיה עיר נקייה".

בחיפה עומד שיעור ההצבעה כרגע על למעלה מ-34 אחוזים, זוהי עלייה של 12% לעומת שיעור ההצבעה בשנת 2013.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות