fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היחידה למניעת בריונות במשטרת זבולון פורקה לטובת הקמת יחידה חדשה

היחידה למניעת בריונות. צילום: דוברות המשטרה
היחידה למניעת בריונות. צילום: דוברות המשטרה

היחידה למניעת בריונות של משטרת זבולון תפורק ובמקומה תוקם יחידה גדולה יותר. כך הוחלט בשבוע שעבר בפיקוד משטרת זבולון. את ההחלטה על פירוק היחידה הנוכחית קיבל מפקד משטרת זבולון, נצ"מ קובי קרני.

על פי ההחלטה שהתקבלה, תשנה היחידה את פניה לחלוטין. כיום היא מונה ארבעה שוטרי קבע ושישה מתנדבים. יחידת הבריונות החדשה תהיה גדולה משמעותית עם 15 שוטרי קבע. גם מפקד היחידה, רס"מ ניסו שחם יוחלף במפקד יחידה אחר.

היחידה למניעת בריונות. צילום: דוברות המשטרה
היחידה למניעת בריונות. צילום: דוברות המשטרה

היחידה הוקמה לפני כשבע שנים במטרה לתת מענה לבעיונות של עבירות  כמו בריונות, הימורים, זנות, סמים ושמירה על הסדר באזורי הבילוי. הסיבה הרשמית לפירוקה היחידה הנוכחית לא נמסרה אולם ככל הידוע, אחת הסיבות היא נעוצה בחילוקי דעות בין קרני לניסו. עם כניסתה של השנה החדשה מתחלפות פניה של יחידת הביריונות בתחנת זבולון ומתחלפים מפקדה ושוטריה. במשך השנים זכתה היחידה לתשבוחות רבות על פעילותה הן בקרב עלי העסקים והן בפעילותה נגד גורמיים עברייניים.

מהמשטרה נמסר כי: "פיקוד תחנת זבולון מודה לרס"מ ניסן לוי ולשוטרי היחידה על עשייתם ארוכת השנים למען ביטחונם של תושבי הקריות והבליינים במוקדי הבילוי במועדונים והפאבים בפארקים ובחופי הים, תוך גילוי מקצועיות ונחישות בלתי מתפשרים. פעילותה של היחידה למניעת בריונות נמשכת ותימשך במתכונתה. בכוונת פיקוד המחוז להגדיל את יחידת הבריונות באופן שתמנה 15 שוטרי קבע שימשיכו לשמור על ביטחונם של התושבים במתחמי הבילוי שבתחום התחנה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות