fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"היום כולנו עירוני נהריה"

עירוני נהריה המריאה היום (רביעי) לטורקיה, למשחק הגומלין מול גזיאנטפ בשלב שמינית גמר היורופ קאפ של פיב"א. במשחק הראשון בעין שרה נהריה הביסה את הטורקים 75:96 ואם לא יקרה משהו מיוחד, היא צפויה להעפיל לשלב רבע גמר היורופ קאפ של פיב"א. בשלב הבא, ככל הנראה היא תשחק נגד טלקום בון הגרמנית שהביסה את יריבתה קטאיה יואנסואו מפינלנד 72:91 במשחק הראשון.

כדי להמריא לטורקיה, נהריה הייתה צריכה אישור מיוחד של השב"כ, שאסר עליה בהתחלה לטוס, בשל קריבתה של העיר גזיאנטפ לגבול הסורי ולמוקד דאע"ש. בהתערבותה של שרת הספורט והתרבות מירי רגב שאף יצאה עם הקבוצה לטורקיה ויו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי, נהריה קיבלה את האישור מהיוחל וכאמור היום המריאה לטוריקה. בסיום המשחק הקבוצה תחזור מיד לישראל ולא תשהה במלון כנהוג.

לפני זמן קצר, פרסמה מירי רגב מתוך המטוס, סרטון תמיכה בעירוני נהריה בו רואים אותה עומדת בין היו"ר ניסים אלפסי למאמן אריק אלפסי והיא אומרת: "אני מאד שמחה להיות כאן ולחזק את עירוני נהריה. היום כולנו עירוני נהריה. לא היה פשוט. היו הרבה מאד אתגרים לקראת הנסיעה הזאת ואני שמחה שהצלחנו להתגבר על כל האתגרים".

צפו בסרטון:

יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי: "הרבה שרים היו בורחים מאחריות משרדם בסיטואציה כזו, שהיא נקלעה אליה. מירי לקחה אחריות כבדה, ולמרות כל קשיי הביטחון, שאני מנוע מלפרטם כאן, קיבלה החלטה לא קלה, והחליטה לצאת עימנו למשחק היום בתורכיה, בגזיאנטפ, ולעמוד בראש המשלחת. אילולא יציאתה עימנו , המשחק לא היה מתקיים והספורט בישראל היה מקבל מכה אנושה בכל המובנים. ושוב תודה גדולה לשרה מירי רגב, ולאנשי משרדה בראשות יוסי שרעבי".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות