fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היום זה קורה: עדיקה פותחת סניף בקריון

Adika צילום גיא כושי ויריב פיין (22) (1)
Adika צילום גיא כושי ויריב פיין

לאחר הצלחה חסרת תקדים, Adika (עדיקה) מתרחבת ופותחת סניף חדש בקריון בחיפה בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים.  החנות תשתרע על פני שטח של 250 מ"ר בפריים לוקיישן בקריון.
הסניף החדש, Adika north בדומה לסניף הדגל בדיזנגוף סנטר, יושק סביב קונספט מתחלף, במסגרתו עיצוב ותפאורת החנות יתחלפו תדיר אחת לכמה שבועות ויספקו לקהל חווית קניה משתנה ודינאמית. בדומה לחוויית הקניה המתלווה לתהליך הקניה באונליין, המגרש הטבעי של Adika  והמקום בו הכל התחיל.

Adika צילום גיא כושי ויריב פיין (20)
Adika צילום גיא כושי ויריב פיין


Adika תפתח את  היום (ראשון) בשעה: 17:00 את הסניף השני של הרשת בקריון. 50 הלקוחות הראשונים שייכנסו לסניף יקבלו כרטיס מתנה. Adika הייתה הראשונה לסלול את הדרך בעולם המסחר האינטרנטי בישראל (e- commerce), לאחר שביססה עצמה כמובילה בתחום המסחר המקוון ולאור הצלחת חנות קונספט עצמאית קבועה, החליטו ב-Adika לעשות צעד נוסף ולהשיק חנות שניה.

הטרנד שנפוץ לאחרונה בעולם ה- E- commerce הוא click to brick, התרחבות מעולם המסחר האינטרנטי למציאות מוחשית דרך פתיחת חנויות פיסיות מסורתיות במקביל לחנות המקוונת. חיבור מושלם בין ה-online ל-ofline.

Adika צילום גיא כושי ויריב פיין (22) (1)
Adika צילום גיא כושי ויריב פיין

לדברי דדי שורצברג, מנכ"ל Adika: "חשוב לנו להגיע עם Adika למרכזי הערים הגדולות בארץ ולא רק בתל אביב ולפגוש את הלקוחות ה"וירטואליים" שלנו מקרוב. מערכת היחסים הזו נוצרה עד כה רק בחניות הפופ אפ ובסניף הדגל בסנטר. אנחנו מתרגשים מאוד לפגוש את הלקוחות הצפוניות שלנו פנים מול פנים ".

50 הלקוחות הראשונים שייכנסו לסניף יקבלו כרטיס מתנה, במהלך החודש הראשון תינתן 10% הנחה על כל קניה בחנות בקריון.

בחנות החדשה יוצג מגוון רחב של פריטים מהקולקציות השונות, פריטי אופנה וכן פריטי טקסטיל ועיצוב הבית מקטגוריית ה-living, כמו כן ניתן יהיה להחזיר פריטים שנקנו באתר בחנות החדשה

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות