fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החשוד בשוד בעכו: בן 50 מנהריה שהיה חמוש באקדח טעון

כוחות משטרת מחוז חוף בשילוב כוחות ימ"מ וצוות מו"מ מנעו התפתחות ארוע חמור של התבצרות חשוד חמוש בסניף דואר בעכו –   גבר תושב נהריה בן 50 הגיע לסניף דואר ברחוב בן עמי בעכו חבוש קסדה ובאיומי אקדח ניסה לבצע שוד.
בסניף בשעה מאוחרת זו נכחו שני עובדים  אשר הצליחו להימלט מבעוד מועד מהמקום, החשוד נותר לבדו בסניף . ממשא ומתן ראשוני על ידי שוטרי יחידת המו"מ הבחינו כי החשוד נושא מספר אקדחים.
image

image
צילום: אושרי כהן

לאחר שיחה עם החשוד הסכים למסור את האקדח שהחזיק בו. מבדיקה עלה כי  מדובר אקדח דמי.  ברשותו נשארו שני אקדחים נוספים כאשר אחד מהם אקדח אמיתי ובו כדור בקנה. כוחות ימ"מ שהוזנקו למקום ביצעו הערכת מצב בשטח יחד עם פיקוד מחוז חוף והוחלט על המשך ניסיונות הידברות עם החשוד על מנת לסיים את הארוע ללא נפגעים , במקביל נערכו לתרחיש של השתלטות על החשוד ופריצה לסניף הדואר.
בתום מו"מ ארוך ומקצועי הסגיר עצמו החשוד לידי המשטרה  כאשר הוא משאיר מאחוריו את כלי הנשק.

לאחר הסגרתו נלקח לחקירה בתחנת עכו.
מפקד מחוז חוף ניצב עמוס יעקב שיבח את הכוחות שפעלו בשטח וציין כי מקצועיותם מנעה תוצאות בהן היו עלולים להיפגע אזרחים תמימים ".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות