fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החל מ-1 בינואר: אכיפה מוגברת ברחובות חדרה

צומת הנשיא רוטשילד (צילום: דוברות עיריית חדרה)
צומת הנשיא רוטשילד (צילום: דוברות עיריית חדרה)

עיריית חדרה נערכת לריענון נהלי האכיפה של חוקי העזר, במטרה ליישם את הנחיות האכיפה לסוגיהן ולהקפיד על הסדר ברחובות העיר. בישיבה מקצועית שהתקיימה בלשכת ראש העיר צביקה גנדלמן נאמר כי ברחבי העיר, בעיקר ברחובות המרכזיים, יצרה הוצאת הסחורה מצב לפיו הפכה המדרכה לחנות, החנות הפכה למחסן, ולכן הגיע הזמן להחזיר את המדרכה לתושבים.

הצוות המקצועי קבע כי הלשכה המשפטית תכין נייר מדיניות מסודר, שיכלול נהלים והנחיות שלפיהם תפעל העירייה לאכיפת חוקי העזר. ריענון הנהלים יתבצע עד ה-1 בינואר, שנקבע כתאריך היעד לתחילת פעולות האכיפה של חוקי העזר בתחומי חנייה, הוצאת סחורה מבתי עסק, שעות פתיחת עסקים ועוד.

בנוסף תתבצע אכיפה גם בחוק העזר הקובע שעות פתיחה וסגירה של בתי עסק. בנושא זה יש הבחנה ברורה בין בתי עסק הפועלים במתחמי מגורים ופעילותם תותר עד השעה 23:00, כדי לא להפריע לתושבים, ובין עסקים הפועלים במרכזי קניות בעוטף חדרה, כולל מתחם מיקס, מתחמים לאורך כביש 4, מול החוף וילג', ומתחמים עתידיים, שפעילותם תותר עד השעות הקטנות של הלילה (בתנאים).

לדברי ראש העיר, עם כינונה של ישיבת המועצה ה-15 של עיריית חדרה בכוונתו להעלות על שולחן המועצה את הנושא של פתיחת המסחר באזורי הבילוי בחדרה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות