fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החלון התנפץ, הילדים ניצלו בנס: שביתה בבית הספר הלל צור בנתניה בעקבות ליקויי בטיחות

בית הספר הלל צור צילום רן אליהו
בית הספר הלל צור צילום רן אליהו

כשני שליש מתלמידי בית הספר הלל צור בנתניה לא הגיעו ביום שני השבוע  ללימודים במחאה על בעיות בטיחות קשות בבית הספר. בית הספר נמצא בשלבי בנייה אחרונים ושטחים רבים  מוגדרים כאתר בנייה.

אחת האמהות מספרת מודאגת: "הבת שלי לומדת בכיתה א' ובכיתה שלה במרחק מטר מהילדים נפלה השבוע שמשת חלון גדול שהתנפצה. במזל לא נפגעו ילדים או המורה. הורים שבאו בדיוק לקחת את ילדיהם אף צילמו את זה. ובשבוע שעבר נפלה דלת ובמזל המורה לא נפגעה. אם חלילה היה קורה משהו, נתניה היתה בכותרות בהקשר למחדלי בטיחות בבית הספר. ויש עוד מחדלים כמו חוטי חשמל גלויים, כמו חצר שהיא אתר בניה. לשם אני לא רוצה לשלוח את הילדה הקטנה שלי. אחכה עד שהכל יהיה תקין ויעמוד בתקנים הנדרשים לבית ספר. אני יודעת שנכתב דוח בטיחות ובו הרבה ליקויים והוא לא הגיע לידיעת ההורים. איך אפשר להשאיר ילדים קטנים  לבית הספר  מבלי לצאת לחצר?. לא ברור איך העירייה אישרה אכלוס  לפני שתמו עבודות הבנייה בו. הקבלן הבטיח שהכל יתוקן עד יום חמישי בינתיים, אנחנו ההורים לא מוכנים לסכן את ילדינו ומשאירים אותם בבית. היה צפוי שבית הספר לא יושלם עד תחילת שנת הלימודים ולפני שלושה שבועות נתפס בקבלן עובד בחצר בית הספר בשבת. העירייה הורתה לו להפסיק לעבוד בשבת. יחד עם זאת העירייה אפשרה אכלוס למרות שהעבודות עדיין נמשכות שם".

דלת שנפלה בהלל צור

 

בית הספר הלל צור צילום רן אליהו
בית הספר הלל צור צילום רן אליהו

יו"ר הנהגת ההורים שלומי דגן הסביר: "הליקוי תוקן והמבנה מאושר על ידי קב"ט העירייה. הקבלן עבר על כל החלונות לוודא שהן תקינות ועד יום חמישי יותקנו כל החלונות בצורה קבועה כרגע כולם מקובעים בצורה בטוחה".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "עיריית נתניה יחד עם החברה הכלכלית נתניה עובדים בנושא בשיתוף פעולה עם הנהלת בית הספר וההנהגה ההורית. ברגעים אלה ממש, סגנית ראש העיר ויו"ר החברה הכלכלית, עו"ד שירי חגואל סיידון  נפגשת בבית הספר יחד עם כל הגורמים המקצועיים אשר פועלים לסיום העבודות האחרונות, כבר במהלך היום וסיום כולל של כל העבודות בבית הספר, במהלך חול המועד. יש לזכור שמדובר במבנה חדש, שמטבע הדברים מחייב מעקב וכך אנו נוהגים, בדגש על בטחון הילדים שהינו בראש סדר העדיפויות של המערכת העירונית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות