fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"החבר צעק לו להיזהר, אבל ליאון לא הספיק להיעצר ומעד"

נטליה ארונוב ותמונה ליאון בנה (צילום: רותי ברמן)
נטליה ארונוב ותמונה ליאון בנה (צילום: רותי ברמן)

הידיעה על מותו של ליאון ארונוב בן 15 וחצי בשבוע שעבר זעזעה רבים ברחבי הארץ. ארונוב, תלמיד כיתה ט' בבית הספר טשרניחובסקי, מעד ונפל ביום רביעי שעבר מהמצוק מדרום לחוף סירונית ונפצע באורח אנוש. זמן קצר לאחר שהגיע לבית החולים לניאדו נקבע מותו.

ליאון היה בנם של רומן ונטליה, אח לדניל (19) איסיי (10) והתינוקת תהל שנולדה לא מכבר. אמו, נטליה (40) קיבלה את ההודעה על פציעתו כשהייתה בביקור בבית חמותה: "הלכתי עם איסיי והתינוקת לבקר את חמותי שעברה ניתוח לב. פתאום מתקשרים אלי ואומרים לי שליאון נפל מהמצוק. לא הבנתי מה פירוש המילה מצוק. סיפרו לי שכנראה האדמה נרטבה מהגשם והתפוררה וליאון נפל כשהוא דורך עליה. ידעתי שליאון הולך עם הרבה חברים לחגוג יום הולדת לחבר ליד מלון איילנד. חלק מהילדים הלכו לכיוון אחר וליאון היה ביניהם. הוא אהב את האזור הזה. הם היו 15 חברים שישבו במקום וליאון וחבר שלו עברו מעל הגדר. החבר צעק לליאון להיזהר, אבל ליאון לא הספיק להיעצר ומעד. המקום היה חשוך, הוא נפל והתגלגל וכל האיברים שלו נפגעו. כוחות ההצלה עשו מאמצים להציל אותו ולא הצליחו".

"קשה לנו כאן למטה בלעדיך". האם נטליה עם תמונתו של ליאון (צילום: רותי ברמן)
"קשה לנו כאן למטה בלעדיך". האם נטליה עם תמונתו של ליאון (צילום: רותי ברמן)

אבל כבד ירד על המשפחה שרק לפני כשבועיים חגגה את הולדתה של תהל אחרי שלושה בנים. "ליאון היה מאושר כשתהל נולדה. הוא לא הספיק אפילו להצטלם איתה. הוא צילם אותה בטלפון שלו והראה לחברים. הוא היה ילד מלא שמחת חיים ומאוד חברותי. ילד של אמא. כמה עצוב שנקטעו החיים היפים האלה. אנחנו לא הספקנו ליהנות ממנו. הוא היה תלמיד טוב. המורים שלו – מהיסודי באיתמר ומטשרניחובסקי – הגיעו לנחם אותנו וזה היה מאוד מרגש".

חבריו של ליאון בטשרניחובסקי הכינו חוברת פרידה. אחת מחברותיו לכיתה כתבה: "ככה ללכת בגיל כל כך צעיר? כואב לי הלב. אני מכירה אותך חמש שנים. אלו היו חמש שנים של אושר, אהבה וצחוקים. אתה ילד מדהים. הלוואי וכולם ילמדו ממך. נסיך, ממש גבר וג'נטלמן. אולי תחזור רק לרגע אחד. קשה לנו כאן למטה בלעדיך".

חבר אחר כתב: "היית כל כך גאה במשפחה המקסימה שלך והכל נקטע בבת אחת. כשאחותך תהל נולדה לא היה קץ לשמחתך. 'אמא שלי עכשיו מאושרת', אמרת. תמיד ידעת להוקיר את הוריך ומעולם לא התלוננת".

המחנכת הוסיפה: "איך אוכל ללמד כשאראה את הכיסא שלך מיותם ודמותך לא תהיה בחדר. היית ילד בעל מידות טובות. אני נפרדת ממך בלב שבור וכואב ויודעת שתמיד תישאר בליבנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות