fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הותר לפרסום: המשטרה עצרה 14 חשודים בפדופליה, בהם מורה בבית ספר

מחשבים שנתפסו בבתיהם של חשודים בפדופיליה. צילום: דוברות המשטרה
מחשבים שנתפסו בבתיהם של חשודים בפדופיליה. צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל הביאה להפללתם של 14 חשודים בעבירות פדופיליה ברשת האינטרנט באמצעות שוטרת שפעלה כסוכנת סמויה בדמותה של קטינה, כנגד אחד החשודים המשמש כמורה בבית ספר הוגשה היום (חמישי) הצהרת תובע על הגשת כתב אישום.

במשך כארבעה חודשים הפעילה משטרת ישראל שוטרת שפעלה כסוכנת סמויה בדמותה של קטינה במרחב הסייבר, ולמטרת כך הכינו מפעיליה במשטרה חדר מיוחד התואם לדמותה של נערה מתבגרת כבת 13, ממנו נערכה הפעלתה. בנוסף, השוטרת הוכשרה לחשוב, להתכתב ולהתנהג כקטינה על מנת ליצור אמינות בקרב החשודים.

במהלך הפעילות אותרה השוטרת באתרים חברתיים שונים על ידי החשודים שזיהו אותה כ"טרף קל' בשל גילה הצעיר, ולאורך חודשים התכתבו עמה ושוחחו וניסו לבצע בה עבירות מין חמורות, כל זאת לאחר שהדגישה בפניהם כי הנה קטינה.

בתחילת השבוע, לקראת סיומה של הפעלת השוטרת כסוכנת, יצר עמה קשר אחד החשודים, בן 73, וביקש לפגוש בה עם סיום יום הלימודים מחוץ לכותלי בית הספר על מנת להביא לה מתנה שרכש עבורה, ועם הגעתו למיקום שנקבע, ניתן האות ובלשי המשטרה פעלו למעצרו של החשוד. בלילה שבין ראשון לשני, עברה חקירת המשטרה לשלב הגלוי, בשעה שעשרות שוטרים פשטו ברחבי הארץ על בתיהם של 14 החשודים שהופללו ובבתיהם של חלקם נתפסו מכשירי מדיה שונים שעל פי החשד שימשו בביצוע העבירות.

כלל החשודים הובאו לחקירה במשטרה בחשד לעבירות מין בהן ניסיון אינוס, ניסיון מעשה מגונה בקטין, החזקה ופרסום חומר תועבה ובו דמות קטין ועבירות נוספות. עם גיבוש חומר ראיות בזמן הפעילות הסמויה ומרגע המעצר, היום הגישה המשטרה הצהרת תובע כנגד אחד החשודים, בן 64 מנתניה, המשמש כמורה בבית ספר במרכז הארץ. מעצרם של כלל החשודים הוארך בפני בית משפט השלום בירושלים. חמישה מהחשודים שוחררו בתנאי מעצר בית ותשעה מהם עדיין עצורים.

במשטרה ציינו "אנו נמשיך לפעול בכל האמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשותנו על מנת לאתר ולהעמיד לדין את עברייני המין המסכנים את ילדינו. המרשתת והאנונימיות לא תהווה מסתור או הגנה עבור עבריינים אלו. אנו יודעים ופועלים לזהות את אותם אלו המשחרים לטרף ואורבים לילדים הצעירים ומבקשים לפגוע בגופם ובנפשם, נעצור ונעמידם לדין". במשטרה מדגישים בפני ההורים כי בכל מקרה של חשש או ספק יש לפנות למוקד 105 המוקד הלאומי להגנה על ילדים ונוער ברשת,  או לכל תחנת משטרה ולהגיש תלונה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות