fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הושק מטה הבחירות של אופק חדש לביאליק שמתמודדת לראשונה למועצת העיר

השקת מטה אופק חדש לביאליק. צילום: אפרת צדוק
השקת מטה אופק חדש לביאליק. צילום: אפרת צדוק

תנועת אופק חדש לביאליק, בראשותו של יעקב בוחבוט, השיקה את מטה הבחירות המרכזי שלה בדרך עכו בעיר בנוכחות כמאתיים אורחים, בהם גם אחיו של בוחבוט, ראש עיריית מעלות תרשיחא, שלמה בוחבוט, שקבע את המזוזה בפתח המטה.

השקת מטה אופק חדש לביאליק. צילום: אפרת צדוק
השקת מטה אופק חדש לביאליק. צילום: אפרת צדוק

תנועת אופק חדש לביאליק מתמודדת על מקום במועצת העיר בבחירות המקומיות הקרובות וזו למעשה הפעם הראשונה עבור בוחבוט וחברי תנועתו בהתמודדות פוליטית. לאחר דברי הברכה, חזר בוחבוט על כוונתו לזכות בלפחות ארבעה מקומות במועצת העיר ועל משנתו החברתית.

עם זאת, ההתמודדות של אופק חדש לביאליק היא מול תנועות מבוססות ומוכרות שכבר נמצאות בקואליציה העירונית וחבריהן מוכרים בעיר. עבור בוחבוט ההתמודדות הינה קשה שבעתיים. על אף שכבר חודשים ארוכים הוא עורך כנסים ועובר בין תושבי העיר, הוא למשעה מתחיל את מסע הבחירות שלו מנקודת אפס ממנה הוא צריך להגיע להכרה נרחבת.

עד כה נראה כי עבודת השטח שעושה בוחבוט וחברי רשימתו משיגה תוצאות טובות ושמו מוכר בעיר. בוחבוט חזר על עיקרי המצע של התנועה שעוסקים בפעילות חברתית והוא הודיע כי אינו חושש להוות קואליציה עירונית אם תנאיו לקבלת תקציבים חברתיים לא יענו. לראשות העירייה יש מתמודד יחיד,  ראש העירייה המכהן, אלי דוקורסקי.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות