fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הורים: חוששים מסכנת קריסה ומפולת בחצר בית הספר אורט פסגות

אורט פסגות חשש למפולת
צילום אלכס הובר

סכנת קריסה ומפולת בחצר בית הספר אורט פסגות בכרמיאל.

אורט פסגות חשש למפולת
צילום אלכס הובר

אורט פסגות חשש למפולת (3)

מתחת לבית הספר אורט פסגות , ברחוב הדקל, הולך ונבנה פרויקט מגורים.  מסיבה לא מובנת גילחו חלק גדול מהמצוק, שמתחת לבית הספר. ביום שישי האחרון הודיע הקבלן הבונה במקום להנהלת בית הספר כי קיימת סכנת קריסה של חלק מהחצר של בית הספר. ההורים מבקשים להשבית את הלימודים. לפי שעה המקום גודר כדי למנוע מהתלמידים להתקרב אך הסכנה קיימת.

מאז יום שישי, עם היוודע דבר הסכנה, החל מחול שדים , אחרי שמנהלת בית הספר דיווחה על כך.

ביום ראשון הגיעה משלחת של אנשי מקצוע ממשרד מהנדס עיריית כרמיאל.  על פי העדויות שהתקבלו, איש לא היה מוכן להתחייב כי המבנה לא יקרוס. בשלב הראשון נאסר על התלמידים להתקרב לחלק המסוכן של החצר, הותקנו סרטי סימון על ידי אנשי צוות בית הספר.  כל אחד מהמעורבים גלגל את האחריות למישהו אחר. בהמשך הוזמן מהנדס, שמצדו ביקש גאולוג, והגאולוג ביקש לראות את תכנית הקבלן.

הורה מודאג שפנה לצפון- 1 שאל מי בעצם יכול להתחייב ששני הבניינים שבקרבת המצוק לא בסכנת קריסה. הורים מודאגים הדגישו כי הם אסרו על הילדים להתקרב לחצר הקרובה למצוק, והסבירו כי הם מאוד מודאגים.

תגובת עיריית כרמיאל: "במסגרת פיתוח העיר נבנה פרויקט דיור חדש בסמוך לבית הספר אורט פסגות. בנוסף לגדר הקיימת הסמוכה לאתר, תוקם גדר זמנית חדשה במרחק מתאים  מאזור העבודה."

תגובת מנהלת מחוז הצפון במשרד החינוך כפי שהועברה על ידי הדובר דוד גורלי: "צוות של מומחים ואנשי מקצוע שהגיעו למקום העלו שהכל תקין ולא נשקפת סכנה לתלמידים ולמורים.  אישור כתוב ברוח זו , בחתימת מהנדס הרשות , אמור להגיע לכלל הגורמים הנוגעים,  במהלך היום".

עד למועד סגירת הכתבה לא הגיע כל מכתב בחתימת מהנדס העיר המאשר "שהכל בסדר" למרות בקשות חוזרות ונשנות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות