fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוקמה ועדה עירונית לקהילת הלהט"ב בקרית ביאליק

אדווה בלמס. צילום: דורון גולן
אדווה בלמס. צילום: דורון גולן

בישיבת מועצת העיר האחרונה בקרית ביאליק, שהתקיימה בשבוע שעבר, אושרו הרכבי ועדות העירייה. ראש העירייה, אלי דוקורסקי, ביקש להקים שתי ועדות חדשות, ועדה עירונית לקהילת הלהט"ב וועדה לקידום עסקים.

בראש הועדה לקהילת הלהט"ב, עומדת חברת מועצת העיר מסיעת "חי", אדוה בלמס. אמורה לקדם פעילות חברתית – קהילתית של חברי הקהילה.  דוקורסקי: " בשנים האחרונות זכויות הקהילה הגאה נמצאות על סדר היום הציבורי. קרית ביאליק היא עיר פורצת דרך בנושא. אני מודה לדנה נחמני, חברת סיעת "חי", שהיא חברה בקהילה הגאה, שיזמה את הרעיון."

בלמס מסרה כי הועדה תעסוק בשיוויון מגדרי וזכויות קהילת הלהט"ב בעיר. "חשוב לנו לשמור על הקהילה" היא מסרה "הועדה תעסוק גם בפעילות הסברתית, קידום מרכז עבור קהילת הלהט"ב, יצירת שיח ציבורי וסיוע בשיתוף פעולה עם ארגונים נוספים".

 בנוסף, אישרה מועצת העיר את הועדה לקידום עסקים שבראשה יעמוד חבר מועצת העיר מטעם סיעת "לב", ירון סלמן. מטרת הועדה היא קידום עסקים בעיר לאור גידולה המואץ, הוספת השכונות החדשות והרחבת אזור תעשייה הקיים.

דוקורסקי מסר:" אני שמח כי חברי מועצת העיר החדשים נרתמו למשימות מאתגרות ומודה להם על כך. מאחורינו עשור של עשייה ופיתוח ולפנינו עוד שנים בהן נמשיך לעשות ולשפר למען התושבים בקריית ביאליק היפה מכולן".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות