fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוקם סקייטפארק על שם מאיה איטיק ז"ל

אתי וטוביה איטיק וראש העיריה (צילום: רן אליהו)
אתי וטוביה איטיק וראש העיריה (צילום: רן אליהו)

עיריית נתניה והחברה לפיתוח ותיירות נתניה, חנכו בשבוע שעבר את סקייטפארק במתחם פארק השלולית שייקרא על שמה של מאיה איטק שנהרגה בעודה מחליקה על גלגליות לפני 21 שנה על כביש המחלף הצפוני של נתניה.

"אני גאה לחנוך את הסקייטפארק מהטובים בארץ ובעולם, זהו מתקן ספורט ייחודי ומקצועי הנותן מענה הן לגולשים המקצועיים והן לגולשים העממיים. בשנת 2020 צפוי ענף הסקייט להיכנס לאולימפיאדה ואנו בנתניה כבר מוכנים לכך עם הסקייטפארק המתקדם" אמרה פיירברג כשלידה הוריה של מאיה אתי וטוביה איטיק.

אתי וטוביה איטיק וראש העיריה (צילום: רן אליהו)
אתי וטוביה איטיק וראש העיריה (צילום: רן אליהו)

מתחם הסקייטפארק משתרע על פני שלושה דונם. הוא כולל מתקני אקסטרים ומתקני החלקה מהמשוכללים בארץ וכן אמבטיית "החלקה" מהגדולות והמיוחדות בישראל. עוד כולל המתחם, אזור לצפיית קהל, פיתוח סביבתי, גינון והצללה וכן מתקני פנאי נוספים. עלות הקמתו מסתכמת בכשבעה מיליון שקלים ובנייתו נמשכה שמונה חודשים. על צוות ההקמה נמנו מומחים מארה"ב, העוסקים בספורט זה, אשר בכל מהלך העבודות, בחנו את תנאי המתקן.

אמבטיה רחבת ידיים (צילום: רן אליהו)
אמבטיה רחבת ידיים (צילום: רן אליהו)

מתקן החלקה הראשון שהוקם בנתניה שימש להחלקה על רולרבליידס. הוא הוקם באזור התעשיה הישן על ידי אתי וטוביה איטיק הוריה של מאיה. במשך שנים הוא שימש את בני הנוער עד שהמקום היה קטן מלהכיל את הצרכים של הסקייטבורדים החדשים.

אתי איטיק: "בשנת 1995 מאיה סיימה בהצטיינות את כתה י"א. היא יצאה עם חבריה להחליק על גלגיליות, אלא שבאותה תקופה לא היה מתחם מסודר לכך בעיר. נהג שלא הבחין בה דרס אותה למוות".

חנוכת מתחם הסקייטפארק נערכה בדיוק בשבוע האזכרה למאיה: "מאיה אהבה אתגרים וריקודים, כשבמקביל היתה תלמידה מצטיינת ולמדה חמש יחידות במתמטיקה ובפיסיקה.  אני מקווה שבזכות בניית הסקייטפארק משפחות נוספות לא יעברו את השבר שעברה המשפחה שלנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות