fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוענקו תעודות יקיר העיר קרית ים לשנת 2016

יקיר העיר (צילום: דוברות קרית ים)
יקיר העיר (צילום: דוברות קרית ים)

בטקס עירוני הוענקו אותות יקיר העיר ל- 11 מבני קרית ים על פועלם למען העיר, חיי התרבות, הקהילה והחברה בה.הטקס התקיים במסגרת אירועי ה 75 לעיר אותם מציינת השנה קריית ים.

בדבריו בטקס אמר ראש העירייה דוד אבן צור כי רשימת יקירי העיר משקפת את בבואתה של העיר ואת הפרופיל האנושי של תושביה: "קריית ים הייתה ונשארה עיר שבה כל עולה מכל מדינה יכול לבוא ולבנות בה את עתידו ולדעת שיקבלו אותו כאן בִּזרועות פתוחות.בדיוק לשם כך נמשכת כל הזמן ההשקעה האדירה בפיתוח העיר בכל תחום אפשרי".

הרב הראשי הרב יוסף הלוי אברקי אמר ליקירים כי הם זוכים באות ההוקרה לא רק על פועלם למען העיר אלא בעיקר על העובדה שפעלו למען העיר באהבה ושלא על מנת לקבל פרס. בין מקבלי האות לשנת ה 2016 היו יעקב דודאי  המנוח אשר כיהן כחבר מועצת עיר והקדיש את כל זמנו ומרצו למען תושבי העיר ורווחתם  את האות קיבלה בשמו   אלמנתו רחל .

יקיר העיר (צילום: דוברות קרית ים)
יקיר העיר (צילום: דוברות קרית ים)

משה דינר, אשר משמש כיושב ראש ועד שכונת פסגות ים ודואג לטיפוח השכונה ורווחת התושבים. משה פישמן אשר הקים את מכללת הגמלאים  הפועלת בעיר כבר שנים רבות ומיועדת לאוכלוסיית בני גיל הזהב. אליעזר מרין אשר שימש חבר מועצה ומאוחר יותר אף סגן ראש עיר ועסק לאורך כל שנות פעילותו הציבורית בקרית ים בקידום ופיתוח השכונות הוותיקות של העיר.

משולם ברגר, פעיל מרכזי במועצת המנהלים של המתנ"ס אשר השקיע את כל שנותיו בקידום פעילות החברה והתרבות בקהילה, רחל כהן – זגדון  אשר שימשה כחברת מועצת עיר ואשר כמנהלת סניף בנק טפחות בעיר ליוותה באופן אישי את הקמתן של השכונות החדשות בעיר – פסגות ים, אלמוגים וסביוני ים וסייע לאלפי תושבים ותיקים עולים וזוגות צעירים להקים בעיר את ביתם.

משה וכטל אשר שימש כחבר מועצת העיר קריית ים מטעם מפלגת העבודה במשך 20 שנה ועסק תמיד בפעילות ציבורית למען רווחת העובדים ובמיוחד לטובת אלה מקרית ים. משה מלאכי  ממובילי הקמת תשתית החשמל העירונית של קרית ים

מאיר הירש אשר שימש כמפקד תחנת זבולון ולאחר מכן כמפקד מרחב העמקים של המשטרה. ומשקיע היום את מיטב מרצו בסיוע לקליטת גלי העלייה השונים לקריית ים כרכז קליטה מטעם הסוכנות היהודית. בני סטלקול אשר שימש כראש העיר הרביעי של קריית ים.  בתקופת כהונתו ביסס וחידש את כל תשתיות העיר, הרחיב כבישים, ומערכות מים ושירותים לתושב.

עורך דין בני כהן מבכירי עורכי הדין בישראל אשר צמח בעיר , זכור כיו"ר מועצת התלמידים המיתולגי של בית הספר רודמן. ולמרות שכיום הוא מתגורר  במרכז הוא מוסיף להשקיע מזמנו ומרצו לטובת פרויקטים חברתיים שונים בעיר. עו"ד בני כהן הוא אביה של השחקנית שני  כהן אשר אף התלוותה עליו בטקס.

לאורך הטקס הופיעו נגני הקונסרבטוריון העירוני של העיר בניצוחו של רן נחום, להקת צעד וחצי בהדרכתה של אירה חייקין וחברי להקת הנוער "משנים כיוון"  בהדרכתם של גל חיון וארז ביטון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות