fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוליווד ישראלי בקרית ים

המדובב בקרית ים. צילום: דוברות העירייה
המדובב בקרית ים. צילום: דוברות העירייה

קרית ים מסתמנת כאתר מבוקש לצילומי סרטי קולנוע וסדרות דרמה ובימים אלה מצולמים ברחובותיה הפרקים הראשונים של סדרת הדרמה "המדובב" המיועדת להיות משודרת ב"יס" בקיץ הקרוב. את הסדרה כתבו שני חברים ילידי קרית ים ובוגרי בית הספר רודמן אשר כתבו את הסדרה על עיר הולדתם.

זהו סיפור על יחסים בין שני אחים, שגדלו יחד לאורך כל חייהם, דוד האח הבכור, צמח להיות אחד מיזמי הנדל"ן החזקים ביותר בקריות, בעוד אחיו, אסא, בילה את כל חייו הבוגרים בכלא. הסיפור מתחיל עם שחרורו של אסא וחזרתו לעיר הולדתו, קרית ים. אסא מנסה לחזור ולתפוס את מקומו במשפחה, בעוד שדוד לא מעוניין בקשר עם אסיר משוחרר מחשש להכתמת הפרויקט הנוצץ עליו הוא עובד, פרויקט פינוי-בינוי גדול. פרויקט שצפוי להכניס לו כסף רב ולהפוך אותו ליזם נחשב ומוערך לא רק ברמה המקומית אלא גם ברמה ארצית. האנשים המקיפים את דויד ושותפיו לדרך כעת הם אותה חבורה מימי ילדותו שלו ושל אסא.

אסא מבין שאף אחד מהם לא מחכה לו בחוץ. אחיו זורק לו עצם סמלית, שמראה עד כמה הוא אינו סופר את אחיו הצעיר וה'דפוק'. מונע מתחושות קשות של עוול וקיפוח, אסא משתחרר עם תאוות נקם. הוא שם על הכוונת את החבורה שנהגה כלפיו בבריונות במהלך צעירותו , ובעיקר את אחיו הבכור שהפקיר אותו. אסא יוצא למסע בכדי לקחת את מה שמגיע לו: להשתלט על הארגון של אחיו.

מה שדוד אינו יודע על אסא, שבמהלך תקופת המאסר שלו הוא גויס על ידי המשטרה ונהיה למדובב חד ומתוחכם, שמתכוון להפעיל את כישוריו גם בעולם שבחוץ. בסדרה מככבים שחקנים מוכרים כמו עמוס תמם, אור בן מלך, אניה בוקשטיין, עידית טפרסון ועוד. השבוע צולמו מספר סצנות בתוך בניין העירייה עובדה אשר משכה מטבע הדברים סקרנים רבים אשר חלקם אף הוזמנו לקחת חלק כניצבים בסדרה.

לפני כן צולם בקרית ים סרט הקולנוע "אין בתולות בקריות" שמביא את סיפור החיפושים הנמשכים בחופי העיר אחר בתולת ים שנראתה לכאורה משכשכת בחופי העיר והפרס שהוצע למוצא בסך מיליון דולר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות