fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוא נשאר: אריק אלפסי יאמן את עירוני נהריה גם בעונה הקרובה

אין מאושר ממנו. אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מאמן הקבוצה בשנתיים האחרונות, אריק אלפסי, ימשיך לעמוד על הקווים עונה נוספת, כך הודיע הערב (ראשון) יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי, לאחר שהתקבלה החלטה לאור הישיגה של הקבוצה בשליש האחרון של העונה.

אין מאושר ממנו. אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אלפסי הגיע לנהריה לפני שנתיים וכבר אז הוביל כנגד כל הסיכויים את הקבוצה לפלייאוף העליון. העונה הוביל את הקבוצה עד לרבע גמר היורופקאפ, אחרי מסע דיי מוצלח בשלב הבתים של ליגת האלופות ולפלייאוף העליון בו נהריה כמעט וחוללה סנסציה לאחר שכבר הובילה 0:2 על הפועל ירושלים בסדרת רבע הגמר ולבסוף הפסידה 2:3 למי שתהיה אלופה בסופו של דבר.

ניסים אלפסי: "לא הייתה בכלל התלבטות לאור ההישגים וההצלחות בשליש האחרון של העונה. זה לא סוד שחיזרו אחרינו הרבה מאמנים שרצו לעבוד כאן וזה ממלא אותנו בגאווה. החלטנו ללכת על המשכיות ובסך הכל היו לאריק שתי עונות מצוינות והיינו במרחק נגיעה מהפיינל פור. אני חושב שזה הרבה בזכותו של המאמן והצוות המקצועי ולא היה שום ספק. היה מו"מ שנמשך מספר ימים, אבל זה לגיטימי".

שמח לקבל את האישור. ניסים אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
לא היה לו ספק. ניסים אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אריק אלפסי: "אני מודה על האמון שנתנו בי יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי, ראש העיר מר ז'קי סבג, ויוסי אביטן הגזבר. אני נרגש ושמח להתחיל עונה שלישית בעירוני נהריה, ומקווה להמשיך ולהצעיד את המועדון, לצמרת הכדורסל בישראל. אני מבטיח לקהל הגדול בנהריה, להמשיך ולהעמיד קבוצה טובה, מחויבת ואטרקטיבית, שתגרום הנאה וגאווה לקהל המסור ולתושבי נהריה והסביבה".

בעונה הקרובה לאלפסי תהיה הזדמנות להתמקד יותר בזירה המקומית ולמנף את השנתיים האחרונות, לאחר שהנהלת הקבוצה קיבלה החלטה לא לשחק באירופה. אחרי פרישתו של קפטן הקבוצה ערן אסנטי, בכוונת הקבוצה להתחזק בלפחות ישראלי בכיר ובגזרת הזרים, כולם צפויים לעזוב מלבד ניק פאוסט עליו טרם התגבשה החלטה האם לממש את האופציה עליו לעונה נוספת.

ניסים אלפסי: "מאד קשה היה לנו מבחינת העומסים והנסיעות ולוח הזמנים הצפוף. העונה האירופית הייתה מאד קשה ועמוסה בעיקר לשחקנים ואנחנו רוצים להוריד מהם עומס ולהתמקד בליגה". לגבי הסגל הוסיף אלפסי: "אני מאמין שנוכל להשאיר את יונתן שולדבראנד ואיגור נסטרנקו. מאד היינו רוצים להשאיר את סקוטי הופסון והוא לא שולל את האפשרות, אבל כרגע הוא הולך למחנה הקיץ של האן.בי.איי". על האפשרות להחזיר "נהריינים" אמר אלפסי: "היום שחקנים לא משחקים לפי תעודת זהות והם הולכים לפי הבחירה שלהם והרצונות שלהם. אנחנו נשאף ואני מקווה שנצליח, להחזיר נהריינים שיש להם זהות. זה לא קורה גם במועדונים הגדולים ביותר, אבל אני יותר מאשמח אם זה יקרה אצלנו".

סקוטי הופסון (צילום: מנהלת הליגה)
רוצים שימשיך. סקוטי הופסון (צילום: מנהלת הליגה)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות