fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדור החדש של הקרייתים

עופרי סימון. צילום: דורון גולן
עופרי סימון. צילום: דורון גולן
עופרי סימון. צילום: דורון גולן
עופרי סימון. צילום: דורון גולן

עופרי סימון היא רק בת 12, אך היא מייצגת את הדור החדש שחי את הרשתות החברתיות ומנצל אותן לתועלתו. סימון היא אחת מכוכבות היישומון (אפיליקציה) "מיוזיקלי", יש לה כבר 17 אלף עוקבים שרואים את הסרטונים שהיא מעלה וחברות מסחריות כבר עלו על הפוטנציאל הכלכלי שגלום בזה.

"זה הטרנד הנוכחי בכל הארץ, מדובר למעשה באפליקציה שבה אני עושה "ליפסינג" לשירים שאני אוהבת ואז מעלה את זה לעמוד" היא מסבירה "התחלתי עם זה לפני שנה בערך אחרי שראיתי את זה אצל חברה". הרעיון הוא לעשות תנועות שפתיים למילות שיר ולהוסיף לזה ריקוד או תנועות ידיים והשירים המועדפים על סימון שייכים לז'אנר של המוסיקה הפופולרית אצל בני גילה, כמו שיריו של ג'אסטין ביבר.

"אני מעדיפה לשיר באנגלית כי זה נשמע יותר טוב" היא מספרת בחיוך ומוסיפה כי בבית הספר שבו היא לומדת מדובר ביישומון פופולארי. על התגובות שהיא מקבלת בעקבות ההצלחה שלה היא אומרת "הרוב מפרגנים אבל יש כאלו שלא מפרגנים ורק מנסים להוריד את הבטחון העצמי שלי. בעולם הוירטואלי יש גם דברים לא טובים ודברים נוראיים, אבל יש גם משהו טוב והחוכמה זה לדעת לקחת רק את הדברים הטובים".

את חיי החברה האמיתיים שלה היא מבלה עם כמה מחברותיה הטובות ביותר שנפגשות כל יום שישי "כל פעם אצל מישהי אחרת ועושות כל מיני דברים כמו מלחמות מים, מדברות על הרבה דברים וכמעט ולא מדברות על "מיוזיקלי". בגיל שלנו אין לנו הרבה בעיות, זה בעיקר ריבים בין חברים".

לגבי תוכניות לעתיד, עדיין מוקדם לדעת אולם סימון אומרת "אני רוצה ללמד ילדים לרקוד דרך סרטונים. אני רוצה עוד שנה-שנתיים להיכנס לעולם של יו-טיוב ולהכין סרטונים על כל מיני אתגרים". סימון נפרדת מהיישומון לפחות פעמיים בשבוע עבור אהבה נוספת שלה, רכיבה על סוסים בשדות כפר ביאליק.

המעוניינים להופיע במדור מוזמנים לפנות לדורון גולן, טל': 054-3337313, דוא"ל: doronphoto@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות