fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בר כוכבא הודח, הגר פרי יגור נבחרה כראש מועצת פרדס חנה כרכור

הגר פרי יגור מתבשרת על בחירתה כראש המועצה. צילום: מטה הגר פרי יגור
הגר פרי יגור מתבשרת על בחירתה כראש המועצה. צילום: מטה הגר פרי יגור

הגר פרי יגור נבחרה הערב (ג') כראש המועצה המקומית פרדס חנה כרכור. פרי יגור קיבלה 8,878 קולות שהם 54.47% מקולות המצביעים, לעומת 7,421 קולות, שיעור תמיכה של 45.53% לו זכה ראש המועצה המכהן אלדד בר כוכבא. כך עלה מנתוני משרד הפנים בתום ספירת הקולות מ-48 הקלפיות ברחבי המושבה.

עם היוודע דבר זכייתה אמר פרי יגור במטה הבחירות שלה: "אני נרגשת מאוד, זהו ניצחון גדול של התושבים. עומדות לפנינו משימות גדולות ואני מתכוונת להגשים אותן. אהיה ראש המועצה של כולם, גם של אלה שלא בחרו בי היום. מכאן פרדס חנה כרכור יוצאת לדרך אחת ומאוחדת״.

חבר המועצה יואב קעטבי, שהתמודד בסיבוב הבחירות הראשון ואחריו הודיע על תמיכתו בפרי יגור, הגיע הערב למטה שלה ואמר כי ישמש כממלא מקומה של ראש המועצה החדשה. בשבוע שעבר הודיעו גם אייל כגן ואפרים מעודה על תמיכתם בפרי יגור לראשות המועצה.

בר כוכבא שימש בתפקיד במשך פחות משנה לאחר שהחליף את חיים געש, שכיהן כראש מועצה במשך ארבע קדנציות ופרש בגלל מחלה.

כ-16 אלף מצביעים, מעט יותר ממחצית מ-30 אלף בעלי זכות ההצבעה במושבה, הלכו להצביע בסיבוב השני, שיעור גבוה ביחס לממוצע הארצי שנרשם היום, אשר עמד על כ-37%, כך לפי נתוני משרד הפנים.

פרי יגור נחלה הצלחה גם בסיבוב הבחירות הראשון כשרשימתה, "בשבילנו", זכתה ב-4 מנדטים ותהיה הסיעה הגדולה במועצה.

המטה של הגר פרי יגור בליל סיבוב הבחירות השני. צילום: נירית שפאץ
המטה של הגר פרי יגור בליל סיבוב הבחירות השני. צילום: נירית שפאץ

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות