fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגר פרי יגור הגישה תלונה בגין איומים על חייה

פרסום בערוץ 20 לפיו הקרן החדשה תומכת במועמדת לראשות מועצת פרדס חנה כרכור הביא לאיומים על חייה. פרי יגור: תחקרי שקרי הפוגע בשמה הטוב של המושבה
שלט מתוך הקמפיין נגד פרי יגור (צילום: פרטי)
שלט מתוך הקמפיין נגד פרי יגור (צילום: פרטי)

המועמדת לראשות מועצת פרדס חנה כרכור, הגר פרי יגור, הגישה בבוקר שבת תלונה למשטרת ישראל בגין איומים על חייה. האיומים, על פי פרי יגור, הגיעו ש"הפורום הציבורי לישראל יהודית ודמוקרטית" פרסם רשימה של מועמדים לבחירות המקומיות ברחבי הארץ שלטענתו נתמכים על ידי הקרן החדשה לישראל, פרסום שעליו דווח גם בערוץ 20. שמה של פרי יגור הופיע ברשימה לצד שמותיהם של מועמדים אחרים, חלקם מיישובי האזור. אך בינתיים הוסרו חלק מהשמות מאתר הפורום, לאחר שחלק מהמועמדים בבחירות המקומיות לא עברו על כך בשתיקה. גם במטה פרי יגור טוענים כי מדובר בתחקיר שקרי, ומסרו כי לערוץ 20 והפורום הציבורי נשלחה התראה לפני תביעה והם עודכנו ששמה של פרי יגור יוסר מהרשימה. במוצאי שבת, אכן הוסר השם.

הגר פרי יגור (צילום: מורן ויזל)
הגר פרי יגור (צילום: מורן ויזל)

ממטה פרי יגור נמסר גם כי בעקבות פרסומי הפורום הציבורי החל ביומיים האחרונים מסע הסתה מקומי נגדה ברשתות החברתיות, במודעות שחולקו בתיבות הדואר ברחבי פרדס חנה כרכור בשבת בבוקר, בשלטי חוצות, בהודעות SMS ובהודעות ברשת החברתית וואטסאפ, מה שגרר גם איומים על חייה, איומים שגרמו לה להתלונן על כך במשטרה. בין האיומים שנשלחו אליה היה ״הקם להורגך, השכם להורגו״.

פרי יגור הוסיפה: ״ההסתה הזאת היא פגיעה בשמה הטוב של המושבה שלנו. 'ואהבת לרעך כמוך' זו תפיסת החיים שלי, לעשות ולהרבות בטוב בשביל כולם. אני לא מכירה את הקרן החדשה, לא יודעת מי הם והקרן הזאת לא תומכת בי. בי תומכים רק תושבי פרדס חנה כרכור״.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות