fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבובות התמימות הכילו קוקאין

בובת קוקאין. צילום: דוברות המשטרה
בובת קוקאין. צילום: דוברות המשטרה

מבריחי הסמים מנסים תמיד למצוא דרכים חדשות להערים על רשויות החוק ולהבריח סמים בלי להיתפס. על פי רוב מדובר בבליע הסמים בגוף או שימוש במזוודות עם דופן כפולה והחבאה במוצרים שונים. השבוע חשפה משטרת מחוז חוף שיטה נוספת להברחת סמים קשים מסוג קוקאין, באמצעות הספגתם בבובות בד תמימות למראה.משטרת ישראל חשפה שיטת הברחת סמים ארצה באמצעות בובה ספוגה בקוקאין.

ברשויות האכיפה בארצות הברית מכירים זה שנים את השיטה של הפיכת הסם מאבקה לנוזל שנספג בבד. כעת גם סוחרי סמים בישראל החליטו להשתמש בשיטה זו ולנסות להבריח לארץ קוקאין. חקירה של היחידה המרכזית במחוז חוף של המשטרה, שנמשכה כמה חודשים, הביאה לתפישתן של בובות עשויות מבד שהוספג בסם קוקאין. באמצעות הליך כימי הוספג הסם אל הבד וכשאר מגיעה הבובה אל יעדה, סוחר הסמים המקומי, באמצעות הליך כימי נוסף הופך הנוזל שוב לאבקת סם שאותה ניתן למכור.

בובת קוקאין. צילום: דוברות המשטרה
בובת קוקאין. צילום: דוברות המשטרה

במהלך החקירה תפסו שוטרי היחידה המרכזית בובות ספוגות בקוקאין כאשר לאחר היפוך התהליך מתקבל סם קוקאין במשקל של כחמישים גרם בכל בובה. על פי החשד, מדובר ברשת של מבריחי סמים שהודות למראה התמים של הבובות ניסתה להבריח את הסם דרך מדינות שונות מתוך הנחה שהן לא תעוררנה חשד למעשים פליליים.

בהתאם למידע שהתקבל ביחידה המרכזית של מחוז חוף, נתפסו הבובות כאשר בדיקה מקצועית במעבדה מיוחדת בחטיבת הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל , אישרה כי אכן מדובר בסם מסוג קוקאין ה"יצוק" בכל בובה. החקירה בראשיתה וצפויים מעצרים בהתאם להתפתחות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות