fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האנשים שעושים את המקום

מדי סוף שבוע, במהלך כל השנה, הבאנו לכם סיפורים מעוררי השראה של נשים וגברים, שביחד וכל אחד לחוד מהווים רקמה אנושית אחת. רגע אחרי כניסת השנה החדשה, קבלו תזכורת
צילום: פוטוליה
צילום: פוטוליה

ינואר

אביבה גרינפטר: החיים בפנסיה

אחרי שיצאה לגמלאות מצאה אביבה גרינפטר, תושבת פרדס חנה, בת 73, אם לבנות וסבתא לנכדים, עיסוק חדש שממלא את חייה. היא הגבירה את פעילותה למען תנועת ה"פאלון גונג" הסינית, עובדת על הקמת קבוצת תרגול של התנועה, המאמינה בקשר ההדוק בין שיפור עצמי לבין עזרה לאחרים, ולוחמת נגד הרדיפה האכזרית – כולל קציר איברים – שחברי "פאלון גונג" חווים בסין.

אביבה גרינפטר (צילום: נירית שפאץ)
אביבה גרינפטר (צילום: נירית שפאץ)

 

פברואר

ענבר כרמי: בניחוח של פעם

לפני עשר שנים עזבה ענבל כרמי בת ה-39 מכרכור, אם לשני ילדים, את עבודתה במשרד פרסום גדול והחלה לעצב שמלות לילדות ותחפושות בעלות אופי נוסטלגי לילדים משני המינים. "אני מנסה להחזיר את הניחוח של פעם, את תשומת הלב שהוקדשה לפרטים, תבונת כפיים ומחשבה אישית, בלי קיצורי דרך, לפני עידן הייצור ההמוני", היא מסבירה. בין התחפושות ניתן למצוא כיפה אדומה, אייל, ינשוף, ברבור, בבושקה ועוד.

ענבר כרמי (צילום: הילה אוזן)
ענבר כרמי (צילום: הילה אוזן)

 

מרס

נאור בירינגר: גם זה בית

בקיץ שעבר עבר נאור בירינגר בן ה-37, עם אשתו מכורזים לפרדס חנה, והביא לתושבי המקום את בשורת היורט, האוהל המונגולי העגול המסורתי ששימש גם את ג'ינגיס חאן. כיום היורט ראוי מתאים למגורים למשפחה הרוצה בדיור במחיר שפוי ומוכנה לגור בקרבה גדולה יותר לטבע. "ידעתי שגם כאן, בשרון הצפוני, יש בזה צורך", אומר נאור. "היורט הוא מבנה חכם וחזק העומד בכל מזג אוויר. לא סתם הוא קיים כבר אלפי שנים, ואין ספק שימשיך להיות פופולרי".

 

נאור בירינגר (צילום: נירית שפאץ)
נאור בירינגר (צילום: נירית שפאץ)

 

עוד דמויות מעוד חודשים מחכות לכם ביום שישי הקרוב, בעיתון "כל הפרדס" ובמהדורה הדיגיטלית

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות