fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם השלטים בבנימינה מהווים סכנה בדרכים?

פלריגים לצד הכביש בבנימינה (צילום: שלומי סלמה)
פלריגים לצד הכביש בבנימינה (צילום: שלומי סלמה)

זה שנים נתלים פלריגים (שלטים) המודיעים על פעילויות של מתנ"ס בנימינה גבעת עדה, כגון הופעות של אמנים אורחים, ברחבי היישוב, בצמתים שבהם הם נראים היטב לעין המכוניות העוברות, וגם על מעקות בטיחות ביישוב. אך בעוד שהפעילויות המפורסמות עצמן מרשימות ומזמינות, לא כולם מסכימים על הדרך שבה הן מפורסמות לידיעת הציבור.

פלריגים לצד הכביש בבנימינה (צילום: שלומי סלמה)
פלריגים לצד הכביש בבנימינה (צילום: שלומי סלמה)

חבר מועצת בנימינה גבעת עדה, שלומי סלמה, יוצא נגד השיטה של תליית הפלריגים בכבישים. לדבריו, מדובר במעשה לא חוקי: "על פי חוק לא תותר הצבת שלט על גדרות בטחון ושטחים ציבוריים. כולנו עדים למאות פלריגים אשר נתלים על ידי המתנ"ס בשטחים ציבוריים ומעקות בטיחות, שברור שלא לשם תליית פלריגים נועדו. כשילד הולך על המדרכה הנהג אמור להבחין בו ולהתכונן לעצירה ליד מעבר החצייה ,אך מה שקורה בפועל זה שנראות הילדים נחסמת על ידי פלריג אטום, לאורך עשרות מטרים ועד מעבר החצייה, הנהג רואה אותו רק ממש כשהוא יורד לכביש, ואז הנהג מופתע, וחס ושלום, הסכנה ברורה. כמו כן, השלטים מסיטים את העין ואת תשומת הלב של הנהגים מהנהיגה. כמו שאנו לא אמורים להתעסק בנייד או לקרוא עיתון בנהיגה, ככה אנו לא אמורים לראות מול עיננו עשרות שלטי פרסום ובכך להסית את תשומת הלב מהמתרחש בכביש ובמדרכה. ומכיוון שמדובר בשלטים שנתלו בכספי מתנ"ס היישוב, בכספנו אנחנו 'קונים' את הסכנה".

סלמה אמר השבוע כי בכוונתו לפעול מול הרשויות הרלוונטיות בנושא: "אני פונה למשרד התחבורה, משרד הפנים ולאיגוד המתנ"סים בנושא, כדי שזה ייפסק. הסכנה הזאת לא תימשך, זה לא יקרה. יש לוח מודעות ויש מדיה, ושם צריך לפרסם".

לא נמסרה תגובה ממועצת בנימינה גבעת עדה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות