fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם הקואליציה בעיריית בנתניה בסכנת פירוק?

עופר אורנשטין (צילום: קובי לחמיש)
עופר אורנשטין (צילום: קובי לחמיש)

חסרונה של פיירברג במועצת העיר מסכן את יציבותה של הקואליציה. כך זה נראה השבוע לאחר שחבר מועצת העיר מסיעת "למען נתניה" עופר אורנשטיין מאיים לפרוש מהקואליציה אם לא יענו הדרישות התקציביות של הסיעה בנושאי חינוך בתקציב 2017.

כבר בשבוע שעבר רעדה הקואליציה. אז פעלו שלושה מחברי סיעתה של ראש העיריה "נתניה אחת" בניגוד למשמעת הקואליציונית והצביעו באופן עצמאי בעניין העלאה נושא פתיחת המתנ"סים בשבת לדיון במועצה, נושא שהעלה חבר המועצה בוריס צירולניק.

עופר אורנשטיין (צילום: רותי ברמן)
עופר אורנשטיין (צילום: רותי ברמן)

עופר אורנשטיין: "סיעת למען נתניה נבחרה כדי לקדם מספר נושאים ובראשם נושא החינוך. בכוונתנו להציג בתקציב הקרוב מספר דרישות כגון דשא סינטטי בכל הגנים בעיר, הגדלת תקציב תנועות הנוער, סבסוד הקייטנות ועוד. אנו מקווים ומאמינים שתמצא אוזן קשובה לנושאים האלו שהם האג'נדה החשובה ביותר מבחינתנו לסיפור. במידה ולא, נצטרך לקבל החלטות. קואליציה היא כלי לקדם מצע ולא מטרה בפני עצמה. מה שבטוח לא נצביע אוטומטית בעד תקציב שאיננו מאמינים בו".

לאיומיו של אורנשטיין ניסה יו"ר הקואליציה שלמה ישי להרגיע וסיפר שהוא נפגש עם ראש העירייה וגם על התקציב הוא דיבר איתה: "ראש העירייה השאירה הנחיות לגזברות לגבי התקציבים ואני לא רואה סיבה לפרישה. ישיבת הקואליציה היא ישיבה של פשרות בה כל אחד רוצה לקדם את התחום שלו. אם ישבנו עד כה ביחד אין סיבה שלא נמשיך ואני מקווה למצוא את הדרך. על עצמאותם של שלושת חברי סיעתו "נתניה אחת" אומר ישי: "היתה תקלה קטנה. הם הצביעו נגד עמדת הקואליציה והיו בעד העלאת הנושא לדיון. אנחנו בעד פתיחת מתנ"סים בשבת ללא חילול שבת. יש עדיין בעיות טכניות נפתור אותן. היכל התרבות כבר פועל בשבת".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות