fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם הארנונה בנתניה תתייקר בשנת 2018?

עיריית נתניה | צילום: דוברות העירייה
עיריית נתניה | צילום: דוברות העירייה

לפי הוראת משרד הפנים, בשנה הבאה יתייקרו מיסי הארנונה ב–2.18 אחוזים – כך נקבע בצו המיסים של עיריית נתניה שיידון בישיבת מועצת העיר שתתקיים בסוף החודש.

בעקבות עליית השכר במגזר הציבורי בארבעה אחוזים ביחס למדד המחירים לצרכן שכמעט ולא השתנה, קבע משרד הפנים כי העלייה האוטומטית בארנונה בשנת 2018 תהיה בסך 2.18 אחוזים ותחול על כל העיריות בישראל.

"בהתאם לנוהלי משרד הפנים". עיריית נתניה
עיריית נתניה

במקביל ממליצה העירייה להנהלת העיר להמשיך את המתווה שהוצע על ידי סיעת למען נתניה – להפחית בשלושה אחוזים את הארנונה למגורים באזור א' ולייקר בשבעה אחוזים את הארנונה לעסקים גדולים. אלא שההמלצה לא אושרה על ידי שרי הפנים והאוצר וחברי המועצה הרצל קרן ושלמה ישי עתרו בנושא לבג"ץ. העתירה מתבררת בימים אלה.

הרצל קרן ועופר אורנשטיין: "אם העתירה שלנו לבג"ץ תתקבל, יש סיכוי גדול שאלפי בתי אב בעיר המשלמים מיסי ארנונה גבוהים מאוד, יזכו להנחה מצטברת ומשמעותית במיסים לשנים 2017 ו-2018. נמשיך להוביל את הדגל של הורדת הארנונה בעיר לתושבים ולעסקים קטנים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות