fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ד"ר חנה קובל נבחרה למנכ"לית החברה הכלכלית לכרמיאל

מנכ"לית העירייה לשעבר זכתה במכרז למנכ"ל החברה הכלכלית למרות שתבעה את העירייה. ממלאת מקום ראש העיר: "זה ממש לא בסדר". העירייה: "המינוי טרם הושלם"
עדי אלדר וחנה קובל
עדי אלדר וחנה קובל צילום אלכס הובר

מנכ"לית העירייה לשעבר זכתה במכרז למנכ"ל החברה הכלכלית למרות שתבעה את העירייה. ממלאת מקום ראש העיר: "זה ממש לא בסדר". העירייה: "המינוי טרם הושלם"

בשבוע שעבר הסתיים המכרז לתפקיד מנכ"ל החברה הכלכלית לכרמיאל, לאחר שהמנכ"לית הקודמת מיכל ורנר סיימה תפקידה בסוף שנת 2016.

ד"ר חנה קובל, מי שהייתה מנכ"לית עיריית כרמיאל, הדמות החזקה בעירייה במשך שלושה עשורים, ופרשה לאחר הבחירות האחרונות, זכתה במכרז והיא תשמש כמנכ"לית החברה הכלכלית.

 

עדי אלדר וחנה קובל
עדי אלדר וחנה קובל צילום אלכס הובר

תפקיד מנכ"ל חכ"ל נותר מיותם במשך יותר מחצי שנה בשל הצורך בהליך מכרז ארוך ומסורבל. כבר בחודש פברואר השנה נכתב כאן כי החכ"ל אינה מתפקדת בשל העובדה שאין מנכ"ל. בכל זאת חלפו חמישה חודשים מאז ורק עתה ההליך הגיע לסיומו.

קובל, בת 62, הייתה במשך שלושה עשורים אחת הנשים המשפיעות בעיר. עם פרישתה היא הותירה את חותמה בכל רבדי הניהול העירוני. בראיון לאחר פרישתה מתפקיד המנכ"לית הכל יכולה, הסבירה: "אני גאה בארגון הנפלא שבו צמחתי, עיריית כרמיאל, ובעובדיו. הצלחנו לשלב עבודה מקצועית של חשיבה אסטרטגית עם תפעול יעיל של היום יום, להיות המובילים בכמה תחומים שהחדרתי לארגון כמו ניהול איכות, שיפור מתמיד וחיזוק הקשר עם התושב. היינו החלוצים בארץ לאמץ תקני איכות שהיו נהוגים בתעשיות ההיי~טק ועד היום מגיעים ללמוד מאיתנו".

קובל התפטרה מעבודתה לאחר שזה היה אחד התנאים שהציבה מ"מ ראש העירייה רינה גרינברג כתנאי להליכה משותפת לבחירות 2013 עם עדי אלדר. היום, גרינברג לא מסכימה עם בחירתה למנכ"לית החכ"ל: "אני בוחרת לדבר דווקא על העובדה שחנה קובל מצאה לנכון לתבוע את העירייה בסכום של 740 אלף שקלים, בנימוק שפיטוריה היו מסיבות פוליטיות. היא גם טענה שפיטוריה היו שלא כדין. על כך אני אומרת שזה ממש לא נכון, חנה הייתה זו שבחרה להיות מועסקת בחוזה אישי, מה שמאפשר לפטר אותה מהיום למחר. לחנה היה שכר גבוה מאוד, היא קיבלה סכום יפה מאוד עם פרישתה. אני ממש הופתעתי מתביעתה. זה ממש לא בסדר".

תגובת עיריית כרמיאל: "תהליך מינוי מנכ״ל לחברה הכלכלית טרם הושלם ועוד לא אושר בדירקטוריון החכ״ל. לאחר סיום התהליך תצא הודעה לתקשורת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות