fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דרמה בחדרה: העמותה לתרבות הפנאי עוברת לניהול ראש העיר

טל אליהו (צילום: שלומי גבאי)
טל אליהו (צילום: שלומי גבאי)

בעקבות ישיבה עם חברי הוועד המנהל של העמותה, שחשפו בפני גנדלמן את המצב הכספי הקשה, הוא החליט להדיח את ממלא מקומו, עו"ד טל אליהו, מתפקיד יו"ר על"ה. המהלך צריך לקבל אישור רשמי של מועצת העיר

דרמה בחדרה. ראש העיר צביקה גנדלמן החליט לקחת לידיו את ניהול העמותה לתרבות הפנאי (על"ה). גנדלמן הודיע על כך ליו"ר על"ה, ממלא מקומו עו"ד טל אליהו, בשיחה סוערת בארבע עיניים שנערה ביניהם לפני שעה קלה.

טל אליהו (צילום: שלומי גבאי)
טל אליהו (צילום: שלומי גבאי)

את השיחה עם אליהו יזם גנדלמן בעקבות פגישה שנערכה הבוקר בלשכתו עם חברי הוועד המנהל של  העמותה, ולבקשתם. בפגישה נכחו בין היתר חברי המועצה עו"ד יניב דרי, עו"ד אוהד מרחב,עו"ד נתן לבייב, מנכ"ל העמותה איל עפגין, איש הכספים של העמותה דודו אמירה ורואה החשבון שלה, אבי בנבנישתי. לטענת גנדלמן, חברי הוועד המנהל הציגו בפניו את מצבה הכלכלי הקשה של העמותה  ובנוסף גם את העובדה כי מזה חודשים רבים העמותה לא העבירה כסף לקופות השונות, למרות שהוא נוכה משכרם של העובדים. כמו כן טענו חברי הוועד בפני ראש העיר כי הם אינם מדווחים בצורה שוטפת על מצבה הכלכלי של העמותה.

בהודעה שהוציא טען ראש העיר כי בעקבות פנייתם של חברי הוועד המנהל  והצגת המצב הקשה, הוא החליט לקחת לידיו את ניהול העמותה ולפעול להצלתה מקריסה טוטאלית, וכמובן להגן על מעמדם של עובדי העמותה שעלולים להיקלע למצב של איבוד מקום עבודתם.

למעשה במהלך הזה מדיח גנדלמן את ממלא מקומו טל אליהו מראשות העמותה, מהלך שיצטרך לקבל חותמת סופית ורשמית בישיבת המועצה הקרובה ביום רביעי.

כפי שפורסם בלעדית ב"חדשות חדרה" ביום שישי האחרון, בשל מצבה הכלכלי הקשה של העמותה, אם לא יימצא פתרון מהיר, כבר בחודש יוני הקרוב היא עלולה להפוך לחדלת פירעון. בכתבה פורסם גם כי תקציב העמותה בסך 30 מיליון שקלים אושר בתנאים, כאשר אחד התנאים היה הסדרת הלוואה בסך 4.5 מיליון שקלים שעשויה להציל את העמותה מקריסה.

עו"ד טל אליהו לא הגיב בשלב זה לפרטים בידיעה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות