fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דרמה בבחירות בעמק חפר: חיזקי סיבק הצטרף לגלית שאול

שני המתמודדים על ראשות המועצה האזורית ישתפו פעולה. ד"ר גלית שאול תשמש כראש הרשימה, עו"ד סיבק סגנה
חבירה בעמק חפר. גלית שאול וחיזקי סיבק
חבירה בעמק חפר. גלית שאול וחיזקי סיבק

כשלושה שבועות לפני מועד הבחירות הודיע עו"ד חיזקי סיבק על חבירה עם ד"ר גלית שאול לקראת הבחירות במועצה האזורית עמק חפר. גלית שאול תעמוד בראש הרשימה המשותפת וחיזקי סיבק סגנה.

חיזקי סיבק: "למען טובת העמק, החלטתי להסיר את מועמדותי לראשות המועצה ולחבור אל גלית שאול, כשותף מרכזי וכסגן ראש מועצה, בצוות המנהיגות החדשה שתוביל את העמק בשנים הקרובות. גלית היא המועמדת המגלמת בדרכה ובמנהיגותה את אותו עולם ערכים שחיבר את כולנו ועל פי כל הבדיקות שעשינו ביחד, גלית היא היחידה מבין המועמדים האחרים שיכולה לקבל רוב מוצק מובהק שיממש את השינוי בעמק. תמיכה זו אף מתחזקת כאשר מוצג הצוות המוביל של מנהיגות חדשה בעמק". לדבריו, החבירה לגלית מכפילה את הכח שנוצר ומשנה את מאזן הכוחות וסיכוי לשינוי.

חבירה בעמק חפר. גלית שאול וחיזקי סיבק
חבירה בעמק חפר. גלית שאול וחיזקי סיבק

חבר מושב כפר ויתקין ארנון אושרי דואג לחיזוק החקלאות בעמק: "בהצלחה לגלית וחיזקי בשותפות להובלת מועצת עמק חפר, בהחלט הגיע הזמן לשינוי. ראש המועצה היוצא כיהן כבר תקופה מספקת בכדי שיפנה את מקומו. ובכלל, זה יהיה שינוי מרענן לראות אשה עם יכולות כשל גלית בראש המועצה ובתמיכה ונסיון כשל חיזקי. השילוב האיכותי הזה יצעיד את עמק חפר לתקופה חדשה וטובה מקודמותיה , יש עבודה רבה בעמק וחשיבותם של כל הנושאים גדולה, חינוך תחבורה ועוד, אך מעל לכולם, חיזוק החקלאות. החקלאות היא הסיבה הכמעט יחידה לשמירה על העמק, זו הסיבה לקיומם של המושבים והקיבוצים וזו ההצדקה לשמירה על השטחים הפתוחים. גלית וחיזקי מבינים היטב (כמו גם עופרה) ואני בטוח שיפעלו ברוח זו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות