fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דרך זמנית חדשה: שש דקות מקרית השרון לכביש 4

דרך חדשה לכביש 4 צילום עצמי
דרך חדשה לכביש 4 צילום עצמי

העבודות לפתיחת ציר חלופי ליציאה לכביש 4 ממזרח העיר נתניה לדרך האילנות כבר החלו. הדרך שהוכשרה תהיה חלופה זמנית לחסימה ברחוב הבנים באבן יהודה ותקל על תושבי קרית השרון את היציאה לכביש 4. את הרעיון לסלילת דרך האילנות העלה מ"מ ראש העיריה הממונה על התחבורה אלי דלל והיא מקצרת את זמן הנסיעה מקריית השרון לכביש 4 בצומת אילנות לשש דקות נסיעה בלבד. הדרך היא זמנית והיא מקלה וחוסת מהתושבים את הפקקים בבוקר בכביש 57 נתניה בית ליד. בין תגובות התושבים ניתן להבין שרובם שמחים על הקיצור ואי עמידה בפקקים של כביש 57 וחסימת מעבר אבן יהודה אך תושבי בני רייך התעוררו למציאות חדשה של רחוב עמוס תנועה בשעות הבוקר.

דרך חדשה לכביש 4 צילום עצמי
דרך חדשה לכביש 4 (צילום עצמי)

מאידך באבן יהודה נפתחה החסימה לשעות מסויימות וזאת לאחר שראש המועצה אבי הררי קיים הערכת מצב עם מפקחי העבודה ומשטרת ישראל לגבי פרוייקט רחוב הבנים, הוא חליט להקל על תושבי אבן יהודה את החזרה לביתם מכיוון נתניה תתאפשר תנועת כלי רכב ברחוב הבנים ממערב למזרח החל מהשעה 16.00 ועד למחרת בשעה 06.00 בבוקר. החל משעה 6.00 יסגר הכביש לתנועת כלי רכב עקב עבודות בכביש ובשעה 16.00 יפתח שוב לתנועה.

"מכיוון שברחוב הבנים מתבצעות עבודות, טרקטורים ומשאיות חוצים את הכביש, אני מבקש מכם לנהוג לאט ובמשנה זהירות. שימו לב להסדרי התנועה ולהוראות הפקחים". כך הררי.

אבן יהודה. השער נפתח. צילום עצמי
אבן יהודה. השער נפתח. צילום עצמי

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות