fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דריכות שיא בהפועל חדרה: האם תחזור לליגת העל?

רימון עשן באימון. הפועל חדרה (צילום: שלומי גבאי)
רימון עשן באימון. הפועל חדרה (צילום: שלומי גבאי)

האם הפועל חדרה תעלה לליגת העל לאחר 39 שנים?. היום (שני) ייערך המשחק המכריע של החדרתיים מול הפועל נצרת עילית. במשך השבוע האחרון הקבוצה התמקדה בהכנה מנטלית ואף העניקו לשחקנים מנוחה במטרה להפחית ככל שניתן את העייפות המצטברת מכל העונה. השחקנים נהנו מיום גיבוש בחמי געש לקראת מחזור הסיום.

חדרה תגיע לנצרת עילית בהרכב כמעט מלא, פרט להיעדרותו של מנשה זלקה שמושעה בגלל צהובים. הקשר סלים עמאש החלים וצפוי לחזור להרכב. החלוץ אוהד קדוסי אמר לקראת המשחק: "לא חלמנו בתחילת העונה שנגיע לרגע הזה. לא חשבנו שנהיה תשעים דקות מליגת העל. אנחנו רוצים להתעורר ביום שלישי מהחלום הזה ולהיות בליגת העל.

 רימון עשן באימון. הפועל חדרה (צילום: שלומי גבאי)
רימון עשן באימון. הפועל חדרה (צילום: שלומי גבאי)

"גם אני באופן אישי רוצה לחזור לליגת העל ולעשות שם דברים יפים. מי שלא מתרגש מהרגע הזה אז עדיף שלא ישחק כדורגל. יש מתח ולחץ, אבל זה לחץ חיובי". בחדרה נערכים לכל התרחישים האפשריים ובין השאר מתכוונים להשתמש באמונות טפלות,  לשפוך חלב עזים מאחורי השער של אוסטין אג'ידה. לפני שבועיים הגיע אחד מהאוהדים הוותיקים של הקבוצה וסיפר שבעבר שפכו אנשי המועדון חלב עזים – דבר שלטענתו חסם לחלוטין את השער שלהם מספיגה והוביל אותם לניצחון. אנשי חדרה כבר שפכו את חלב העזים לפני המשחק האחרון מול הפועל עפולה וניצחו בו 0:1.

הקבוצה ערכה אתמול את האימון המסכם לקראת המשחק. לאימון הגיעו כ-150 אוהדים שזרקו רימון עשן והטריפו את השחקנים. בהנהלת הקבוצה מדגישים כי בהוראת משטרת נצרת עילית הקופות לא ייפתחו מחר ומבקשים מהאוהדים לקנות  מעט הכרטיסים שעוד נותרו מתוך ה-2000 שהוצאו למכירה. גורם בקבוצה: "אנחנו מוכנים, השחקנים מוכנים, האוהדים מוכנים. נתנו לברקוביץ לקשקש, הוא רק שוכח שגם לו מצפה משחק קשה מאוד נגד אחי נצרת, שתבוא לקחת נקודות בראשון לציון. אנחנו מרוכזים במטרה ובאים לעשות את העבודה בשקט ובצנעה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות