fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דרושים פקחים בית שאנים לרכבת ישראל

בפגישה בין נציגי מחלקת הגיוס של הרכבת לנציגת עיריית בית שאן, הושגה הסכמה על מיצוי ניסיון ומאמץ לשלב כמה שיותר תושבי בית שאן והאזור בתפקידים שונים בקו בית שאן וברכבת בכלל
מרוצה. ראש העיר בן שטרית (צילום עצמי)
מרוצה. ראש העיר בן שטרית (צילום עצמי)

מנהלי הגיוס של רכבת ישראל החלו באחרונה בתהליך גיוס פקחים בקו בית שאן- חיפה. תפקיד הפקחים הוא אחראיות על תפעול שוטף של הנסיעה, טיפול בתקלות שעלולות לקרות במהלכה ושירות לנוסעים.

הפקחים צפויים לעבור תהליך מיון יסודי וקפדני לצורך בחירת מי מהם שזוהו כבעלי פוטנציאל התאמה מיטבית לעמידה בדרישות התפקיד. לאחר בחירת המועמדים הם יעברו קורס בן שישה שבועות ועם סיומו יתחילו בתקופת חניכה ממושכת. הפקחים יוכרו וייחשבו עובדי רכבת ישראל וייפתח בפניהם מסלול ואופק לקידום ולקבלת קביעות בארגון.

יצוין, כי מהות עבודת הפקחים כמי שממונים על תפעול הופכת את מי מתושבי בית שאן שירצו להגיש מועמדות לתפקיד כמועמדים מועדפים, היות שהרכבת הראשונה תצא מבית שאן והרכבת האחרונה תשוב אליה.

מרוצה. ראש העיר בן שטרית (צילום עצמי)
מרוצה. ראש העיר בן שטרית (צילום עצמי)

הקורס הקרוב ייפתח בתחילת חודש מאי. מועמדים תושבי העיר מתבקשים לשלוח את קורות החיים שלהם דרך אתר "דרושים" של רכבת ולציין במכתב מקדים את היותם תושבי בית שאן. kאחרונה סיכמו ראש העיר ונציגי הרשות על שיתוף פעולה הדוק בין מחלקת הגיוס של הרכבת מתוך כוונה לשלב כמה שיותר תושבי בית שאן והאזור בתפקידים שונים בקו בית שאן וברכבת בכלל. הפרסום של המשרות מבוצע על ידי הרכבת בערוצים הבאים: ישראל היום, מקומוני ידיעות תקשורת ואתר האינטרנט של הרכבת. עם זאת,  מרב מבקשת לציין שלתושבי בית שאן לא יינתנו הנחות מבחינת עמידה בתנאי הסף והצלחה בתהליכי המיון.

עבודת הפקחים מוצעת, עם סיום קורס עיוני ומעשי שיימשך חודש ימים,  במשרה מלאה, שישה ימים בשבוע, והשכר ברוטו עם הטבות שונות עשוי להגיע עד ל 8.500 ₪, השכר יגדל, כמובן, עם שעות נוספות ומשמרות לילה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות