fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דרווין קיצ'ן צפוי להחליף את מרקיז טיג

דרווין קיצ'ן (צילום: מנהלת הליגה)

תקרית חמורה התרחשה בסוף השבוע שעבר במהלך אימון שגרתי של הקבוצה בין מאמן הקבוצה אריק אלפסי לרכז האמריקאי מרקיז טיג, לאחר שהאחרון התחצף לאלפסי שמבלי לחשוב פעמיים שלח אותו לחדר ההלבשה למקלחת מוקדמת. בנוסף טיג גם לא נסע עם קבוצה למשחק החוץ נגד הפועל ירושלים.

הרכז האמריקאי עדיין לא שוחרר באופן רשמי מעירוני נהריה , אבל עושה רושם שהמהלך הוא בלתי נמנע.

טיג לא הצליח להרשים מתחילת העונה וכבר מספר שבועות התלבטו בצוות המקצועי מה לעשות לגביו ומה שקרה באימון כנראה עזר להם להחליט.

מרקיז טיג צילום אדריאן הרבשטיין
הפרת משמעת חמורה מאד. מרקיז טיג (צילום אדריאן הרבשטיין)

יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי: "ההתנהגות שלו בעצם גרמה לכך שהוא הוציא את עצמו מהקבוצה. הוא לא נשמע להוראות המאמן התחיל לקלל ולהשתולל. זה לא משנה מה אריק עשה, שחקן לא צריך להגיב בצורה כזאת. ברגע שהוא התנהג כמו שהוא התנהג הוא סיים את דרכו בקבוצה. זה לא עניין מקצועי. יש פה הפרת משמעת חמורה מאד וזאת לא פעם ראשונה והוא כבר הוזהר וגם נקנס. יש כרגע דין ודברים עם הסוכן שלו ונראה איך מסיימים את ההתקשרות ברוח טובה".

אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, מי שאמור להחליף את טיג הוא הרכז דרווין קיצ'ן (30, 1.93) ששיחק בארץ במכבי ראשון לציון (2011) ולפני שנתיים בהפועל ירושלים, איתה הגיע עד לרבע גמר היורוקאפ. קיצ'ן כבר הגיע להבנות עם נהריה וכעת מחכים לחתימת השחקן.

דרווין קיצ'ן (צילום: מנהלת הליגה)
בדרך ללבוש סגול. דרווין קיצ'ן (צילום: מנהלת הליגה)

בתוך כך, הקבוצה נערכת לקראת המשחק מחר (רביעי) בעין שרה נגד אריס סלוניקי היוונית. נהריה הפסידה את שני משחקיה הראשונים בליגת האלופות נגד באנביט הטורקית ונימבורק הצ'כית

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות