fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דירוג מרכזי הקניות בישראל: עופר הקריון במקום הראשון בצפון

בדירוג הארצי ממוקם הקריון במקום השלישי המכובד. למנכ"ל הקריון דודו שגיא יש הסבר להצלחה: "הסוד של ההצלחה הוא תושבי הקריות"
עופר הקריון, קריית ביאליק, צילום מורן קדוש (18)

 

מרכז הקניות עופר הקריון מקבוצת מליסרון בקרית ביאליק דורג במקום השלישי ברשימת מרכזי הקניות המובילים בישראל, והוא למעשה מרכז הקניות המצליח ביותר בצפון הארץ.

את הדירוג ערכו הרשתות הקמעונאיות והוא נעשה על רקע המצב הביטחוני של אינתיפאדת היחידים שגורמת לפגיעה קשה בהכנסות של בתי עסק ברחבי הארץ. מתברר, כי בעת שעסקים רבים, בעיקר מסעדות, בתי קפה ועסקים קטנים מדווחים על ירידה של עשרות אחוזים בהכנסות, מרכזי הקניות שומרים על יציבות מבחינת ההכנסות והרווחים. הסיבה מרכזית לכך היא שאנשים מעדיפים לבלות ולערוך קניות במקומות סגורים שמספקים תחושה של ביטחון מאשר לערוך קניות במקומות פתוחים כמו בשווקים.

עופר הקריון, קריית ביאליק, צילום מורן קדוש (18)
290 עסקים על 48 אלף מ"ר. עופר הקריון [צילום: מורן קדוש]
על פי דירוג הקניונים של "גלובס", קניון מלחה בירושלים שומר על המקום הראשון זה חמש שנים ולאחריו ניצב הקניון הגדול בפתח תקווה. עופר הקריון דורג במקום השלישי. הגרנד קניון בחיפה הצליח להיכנס גם הוא לרשימת 12 מרכזי הקניות הראשונים, והוא ניצב במקום התשיעי.

עופר הקריון פתח את שעריו לקהל לפני כ~27 שנה, ועם חלוף הזמן הרחיב את מספר העסקים וסוגיהם בשטחו. מנכ"ל עופר הקריון, דודו שגיא, אומר בתגובה לדירוג הגבוה, כי הדבר משקף נאמנה את התפישה של להביא ללקוחות את כל מה שהם מחפשים ועם זאת להמשיך ולחדש.

"הסוד של ההצלחה הוא תושבי הקריות", אומר שגיא, "הם לקוחות שיודעים להעריך את מה שאנחנו נותנים להם והם לקוחות נאמנים".

כיום משתרע עופר הקריון על שטח מסחרי של 48 אלף מ"ר ופועלים בו 290 עסקים. עסקים רבים נוספים רוצים להצטרף אליו, מה שמוביל את עופר הקריון לפעול בימים אלו להכנה של שטחים נוספים עבור עסקים חדשים שרוצים ליהנות מנתח הפדיון השנתי של העסקים שעומד כיום על יותר ממיליארד שקלים.

מהדירוג עולה כי פתיחתם של מרכזי קניות נוספים לרבות איקאה בקרית אתא לא פגעה בהכנסות עופר הקריון, שלזכותו עומדת גם העובדה כי במקום פועלים מוסדות מרכזיים כמו בתי המשפט, מרפאות קופת חולים ומגדלי משרדים.

רק לאחרונה השלים עופר הקריון את שיפוץ "שדרת הכוכבים" והוא עומד בפני סיום העבודות במדרחוב, שבו יפעלו ארבע מסעדות חדשות ואזור ירידים מתחלף.

"כל התפישה של עופר הקריון הייתה נכונה עוד מההתחלה", אומר שגיא, "ועם זאת אנחנו לא נחים על זרי הדפנה וממשיכים כל הזמן לחפש דרכים נוספות כיצד לפתח את המקום".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות