fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פיגוע דקירה בנהריה: לוחם מג"ב נפצע

קטין בן 16 נעצר הערב בחשד למעורבות בדקירה. מצבו של לוחם המג"ב שנפצע יציב.
זירת האירוע. תחנה מרכזית בנהריה הערב (צילום: שי ביבס)

פיגוע דקירה הערב (שישי) בתחנה המרכזית בנהריה. לוחם מג"ב, אמיר אבו איוב, בן 37, מפסוטה, נדקר בגבו במצב קל עד בינוני. הפצוע הועבר למרכז הרפואי גליל בנהריה.

בסרטון ממצלמות האבטחה שתיעד את רגעי הדקירה, נראה לוחם מג"ב צועד בתחנה המרכזי, לפתע מגיח מאחוריו צעיר האוחז בסכין ודוקר אותו שלוש פעמים. הלוחם מצויד בנשק נאבק בדוקר דקות ספורות. אז מגיח אדם אחר ומנסה להפריד בין השניים. הדוקר לא מתייאש וממשיך לתקוף.
ממשטרת נהריה נמסר: "בידי משטרת נהריה חשוד בדקירה הערב סמוך לתחנה המרכזית. מתחקור ראשוני עולה כי ככל הנראה התגלה ויכוח בין המעורבים שקדם למקרה הדקירה. החשוד תושב אחד הכפרים בגליל המערבי קטין בן 16 וחצי".
מנהל מחלקת הטראומה במרכז הרפואי גליל, ד"ר מיכאל וייס, שקיבל את הפצוע מסר: "הפצוע סובל ממספר דקירות: ראש, צוואר ובחזה, מצבו יציב. בני משפחתו שוהים לצידו".

זירת האירוע. תחנה מרכזית בנהריה הערב (צילום: שי ביבס)
זירת האירוע. התחנה המרכזית בנהריה הערב (צילום: שי ביבס)

מטאנס איוב, אחיו של הפצוע: ״קיבלנו את ההודעה על דקירתו של אחי בדאגה רבה, אנחנו שמחים שהוא בסדר ומצבו טוב. מודים לצוות הרפואי על הטיפול המסור. בשלב הזה כל הנושא נמצא בחקירה ואנחנו סומכים את ידינו על המשטרה ומערכת הביטחון שיחקרו את האירוע עד תום, בשלב הזה אנו מעדיפים לא להתייחס לאירוע מבחינת הנסיבות והרקע ונמתין לתוצאות החקירה, אנו מודים לכולם על ההתעניינות ועל הסבלנות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות