fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דור בן הרוש מקרית מוצקין נבחר לחייל מצטיין בחטיבה 188

סמר דור בן הרוש. צילום: דו"צ
סמר דור בן הרוש. צילום: דו"צ
סמ"ר דור בן הרוש מקרית מוצקין, נבחר לחייל מצטיין של חטיבה 188, חטיבת שיריון בפיקוד הצפון, והשבוע הוא קיבל את תעודת ההצטיינות בטקס מצטיינים של החטיבה. הטקס התקיים בראשות מפקד החטיבה, אל״ם גל שוחמי, ובו קיבלו תעודות הצטיינות חיילים אשר ראויים להוקרה על שירותם הצבאי.
סמר דור בן הרוש. צילום: דו"צ
סמר דור בן הרוש. צילום: דו"צ

 

בן הרוש, משרת כמש״ק הדרכה (משה״ד) בפלוגה המסייעת בגדוד 71 בחטיבה 188.  כחלק מתפקידו הוא אחראי על כל הפלוגה ומשמש כיד ימינו של המ״פ. הוא עבר הכשרת לוחם מסייעת בחיל השריון, הכוללת שמונה חודשים של טירונות ואימון מתקדם.
״התחלתי את השירות במסייעת, עשיתי מסלול ישיר לקורס מפקדי כיתות״, מספר בן הרוש, ״הייתי מפקד שמונה חודשים במחלקת הסיור ולאחר מכן נכנסתי לתפקיד המשה״ד, בו אני משרת כבר 11 חודשים״. לוחם מסייעת הוא לוחם חי״ר שמטרתו לעבוד בשיתוף פעולה עם הטנקים ולסייע להם במלחמה. ״אני מבין את החשיבות הגבוהה לשירות בשריון ויודע שהתפקיד והעבודה בחטיבה 188 הם משמעותיים וחשובים מאוד״, מדגיש בן הרוש ״בתור משה״ד חשוב לי לדאוג שכל החיילים יקבלו את הזכויות שלהם בתחום השלישות והת״ש ושהפלוגה תעבור תכנים הדרכתיים ומקצועיים בצורה הטובה ביותר. כך נצליח להביא אותה לרמה גבוהה במיוחד״.  בזכות תפקודו יוצא הדופן, המקצועיות וההשקעה קיבל דור הצטיינות ממפקד חטיבה 188.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות