fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דונלד טראמפ מודה לדוד אבן צור

מכתב מדונלד טראמפ לדוד אבן צור
מכתב מדונלד טראמפ לדוד אבן צור

"אני מודה לך על הכבוד הגדול בכך שהחלטת להקדיש לי את הפארק החדש של קריית ים היפה". במילים אלה פנה השבוע נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, לראש עיריית קיית ים דוד אבן צור, והודה לו על המחווה העירונית של קריאת פארק על שמו של נשיא ארצות הברית. 

מכתב מדונלד טראמפ לדוד אבן צור
מכתב מדונלד טראמפ לדוד אבן צור

במהלך מבריק של יחסי ציבור, הודיע כזכור אבן צור על ההחלטה להקדיש את הפארק החדש ההולך ונבנה בעיר לנשיא ארצות הברית כאות הערכה והוקרה על הודעתו ההיסטורית להכיר בירושלים כבירת ישראל. "מרגש אותי לדעת שהעם בישראל שואב עידוד מהחלטתי להכיר בירושלים כבירת ישראל" כתב נשיא ארצות הברית לראש העיר וביקש ממנו לברך בשמו את כל תושבי עירו. בסוף השבוע אישרה מועצת העיר פה אחד את הצעתו של ראש העיר בנושא שמו של הפארק החדש. בהקמת הפארק תשקיעה העירייה כארבעה מיליון שקלים והוא עתיד להיות אחד הפארקים האקולוגיים והמדעיים הגדולים ביותר באזור, בשטח כולל של כשבעה דונמים.

אבן צור אשר קיבל לידיו את מכתב התודה הודה כי הוא מתרגש לקבל את מכתבו החם של הנשיא. "המכתב הזה מוכיח את מה שידעתי תמיד וזו העובדה שנשיא ארצות הברית הוא אדם עם לב חם ואהבה גדולה למדינת ישראל. אני בטוח שהפארק שנחנוך בחודש אפריל הקרוב יהיה מקום אשר יביא לידי ביטוי את ההערכה הרבה של כולנו לנשיא טרמפ ויהדק את היחסים הטובים ושיתוף הפעולה בין ישראל לארצות הברית".

מהלך זה גרר גם תגובות בעמוד הפייסבוק של העירייה שחלקן מתחו ביקורת כגון "תגידו?! מישהו כאן ירד מהפסים? דונאלד טראמפ? ועד אליו היו לכם ספקות שירושלים היא בירת ישראל? הטמטום פשוט חוגג!!!". "לאן הגענו פשוט בושה חסרים גיבורים בישראל שאפשר לקרוא לפארק על שמם???". "מזעזע! לקרוא לפארק על שם הנשיא הכי טיפש שהיה בארצות הברית. נורא". המבקרים והמצדדים מסכימים על דבר אחד, במהלך אחד של יחסי ציבור הצליחה קרית ים לעשות כותרות בארץ ובעולם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות