fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גרעין אומץ עכו מציג: פרויקט החתונה

אלישבע וגרשום, זוג עולים חדשים מבני שבט המנשה שעלו לעכו, מאד רצו להתחתן, אך נותרו ללא אמצעים. גרעין אומץ נרתם לעזרתם והפיק להם חתונה לתפארת
הרב דדי תורג'מן (בלבן) בחופת הזוג בעכו
הרב דדי תורג'מן (בלבן) בחופת הזוג בעכו

אלישבע וגרשום, זוג עולים חדשים מבני שבט המנשה המלווים על ידי הגרעין התורני אומץ עכו, פנו לגרעין התורני בבקשה לעזרה בהפקת החתונה. הזוג, עולים חדשים שאמצעים אין בידם, שלא היה להם אולם ולא שמלת כלה, לא תזמורת ולא חופה, התכוון להתחתן בתוך כשבועיים. חברי גרעין אומץ המלווים בעכו את עשרות משפחות העולים מבני המנשה מאז עלייתם לישראל, נרתמו גם למשימה חשובה זו והפיקו לזוג המאושר חתונה תוך זמן קצר בלבד, בשילוב כוחות משותף של מוסדות הציונות הדתית בעיר בתוכם חברי הגרעין, קהילת בני המנשה, בנות השירות הלאומי, תלמידי ישיבת ההסדר 'רוח צפונית' ותלמידי המכינה הקדם צבאית 'אבנר' שבעיר.

 חברת הגרעין דונה גורדצקי בתמונה יחד עם הכלה  (צילום: יח"צ)
חברת הגרעין דונה גורדצקי בתמונה יחד עם הכלה אלישבע(צילום: יח"צ)

 

 

הרב דדי תורג'מן (בלבן) בחופת הזוג  בעכו
הרב דדי תורג'מן (בלבן) בחופת הזוג בעכו

את החופה הרקומה ושמלת הכלה תרמה חברת הגרעין דונה גורודצקי, נשות בני המנשה בישלו כ-40 ק"ג אורז, בנות השירות הלאומי התנדבו בקישוט האולם וסידור השולחנות בניצוחן של כמה מנשות הגרעין. חברי הגרעין יחד עם תלמידים מישיבת הסדר המנגנים בכלי שיר החלו בחזרות והקימו להקה לערב אחד. חברים נוספים מהגרעין ומהעיר דאגו לאיפור ותסרוקת הכלה, להגברה, זר לכלה, כיסא לכלה ועוד. הסעודה החופה והריקודים התקיימו בבית הגרעין התורני 'אומץ'.

לדברי הרב דדי תורג'מן מגרעין אומץ המלווה את משפחות העולים בשנים האחרונות, הירתמותם של חברי הגרעין למען הקמת החתונה הייתה מרגשת ושימחה מאוד את הזוג הצעיר "החגיגה המשיכה גם בשבת עם שבת חתן משמחת שחגגנו יחדיו, משפחות הגרעין ומשפחות בני מנשה, והכל כחלק מליווי צמוד וארוך של בני המנשה וכחלק מכלל הפעילות הענפה של הגרעין ברחבי העיר" סיכם דדי את השבוע המשמח של המשפחות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות