fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גני החינוך המיוחד בחדרה עוברים למשכנם החדש

המבנה החדש לגני החינוך המיוחד. צילום: עיריית חדרה
המבנה החדש לגני החינוך המיוחד. צילום: עיריית חדרה

במהלך חופשת החנוכה צפויה העברתם של שלושה גנים לילדי חינוך מיוחד אל קומפלקס  גנים חדש ברחוב השיטה בשכונת ניסן.

את בניית הקומפלקס החדש ניהלה החברה הכלכלית חדרה, ועל-פי החלטת ראש העיר צביקה גנדלמן הוא יאוכלס בשלושת גני החינוך המיוחד שפעלו עד כה במבנים ישנים.

מדובר בשני גני חינוך מיוחד שיעברו מרחוב עוזיאל:  גן "נגה" אשר בו לומדים 12 ילדים, וגן "אוריון" אשר בו לומדים 8 ילדים. גן נוסף יעבור משכונת חפציבה: גן "קינמון" שגם בו לומדים 8 ילדים. בסך הכל  יעברו למתחם 28 ילדים בגילאי 3 עד 6.

מנהלת אגף החינוך סיגלית איציקוביץ ציינה כי קומפלקס הגנים הוא פרויקט ייחודי, אשר לצורך ניצול מיטבי של הקרקע נבנה על שתי קומות ומהווה גן קומתיים ראשון בחדרה.

הקומפלקס מאכלס שני גנים בקומה הראשונה, וגן שלישי בקומה השנייה אשר בה נבנתה גם חצר מטופחת ומצוידת במתקנים חדשים. בין שתי הקומות מחברת מעלית המאפשרת גם לאוכלוסיית ילדים או הורים עם צרכים מיוחדים להתנייד בין הקומות וליהנות מהשהות בגן ובחצר.

איציקוביץ וגואטה ליד המעלית בגן
איציקוביץ וגואטה ליד המעלית בגן

מנהלת מחלקת החינוך הקדם יסודי גילה גואטה מדגישה את רמתם הגבוהה ואת איכותם של הגנים החדשים, וכן ציינה כי בצמוד כבר פועלים גן של החינוך הרגיל וגן נוסף של החינוך המיוחד, כך שבסך הכל מדובר במתחם שיכלול ארבעה גני חינוך מיוחד וגן אחד של החינוך הרגיל אשר יעבדו בשיתוף.

העברת הגנים לקומפלקס החדש תשפר את איכות השירות שהעירייה מעניקה לילדי חינוך מיוחד ולילדים עם צרכים מיוחדים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות